2021-03-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Nej det var inte den det är en manlig sångare från en hit från 90 talet, jätte frustrerande då jag har försökt hitta låten i flera år.
Om jag minns rätt så har sångaren rakad skalle och är väldigt blek.
ok nu ska det letas vad är det för typ av musikstil då
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Vem tror ni har högst/lägst IQ i huset?
Adrian högst, lägst troligen Joel, Peddot och kanske Tanja.

Negros kan ju givetvis tyvärr inte vara med i en sån jämförelse, då hennes IQ inte är mätbart ens med Cerns LHC (Large Hardron Collider) i Genève.
Men teoretiska fysiker har ju börjat utforska kvantmekanik och när dom kommit så långt att dom kan se atomkärnors innersta, kanske det går att försöka lokalisera ett frö av intelligens även i hennes tomma huvud?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Jag ser att dom fick badrummet, hur gick Therese vallning med Emelie runt poolen? Var det godkänt och enligt the book eller var big brother lite för snälla som med Judith och harakiri korven?
Av allt att döma nailade hon det.
Medlem
1c9r5s avatar
De måste ha fel på klockan va? De har sagt en timme fram hela dagen.
Medlem
ragingcows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Haha, sånt är så jävla irriterande. Svensk eller engelsk låt? Kommer du på några ord i texten öht..?
Engelska det jag kommer ihåg ifrån refrängen är nåt i stil med "Come baby nobody now"

Ångaren har en väldigt unik röst lite som Uno Svenningsson fast på engelska.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Menar du att Joel med vilje hade avsikt att förstöra för laget? Jag såg montaget från tävlingen som laddats upp på tv4 så jag fick inte se tävlingen i sin helhet, bara highlightsen.
Jag har hela tävlingen. Innan tiden är ute så går han fram till Nardos. Tar på henne och stoppar henne från att lägga på en extra vedkubbe. De var alltså tre i laget inte två.
2021-03-10, 21:36
Medlem
HatarIslams avatar
Nardos är mycket smartare än Tess som är den i huset med lägst IQ.
Medlem
Citat:
Jag ser att dom fick badrummet, hur gick Therese vallning med Emelie runt poolen? Var det godkänt och enligt the book eller var big brother lite för snälla som med Judith och harakiri korven?
Om poolen har den storlek som jag tror (3x7m) så skulle hon gå 10 varv + 4 meter. Jag tappade bort mig i räkningen om hon gick 10 eller 11 varv, men hon gick uppskattningsvis precis 4 meter extra (en knapp långsida extra då de började vid solstolarna).
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Exakt.. Men alla som sitter osäkert nu skulle på ett eller annat sätt saknas för programmet skulle bli sämre. Det är så synd att de som borde ut ALDRIG sitter osäkert.
Jo... Nu har jag fan missat vilka som hänger löst. Ska kolla i appen. Men de som jag personligen helst vill ha ut nu är Pontus och Joel.

Edit: min jävla appjävel laddar ju inte flödet nu!?
Senast redigerad av Ofcoursemyhorse 2021-03-10 kl. 21:38.
2021-03-10, 21:37
Medlem
1c9r5s avatar
Citat:
Nej det var inte den det är en manlig sångare från en hit från 90 talet, jätte frustrerande då jag har försökt hitta låten i flera år.
Om jag minns rätt så har sångaren rakad skalle och är väldigt blek.

Det är inte denna som är i slutet här? För det är nog inte en man https://www.youtube.com/watch?v=ZwV-hZ70cqI
2021-03-10, 21:37
Medlem
Citat:
Kanske off topic men ajg orkar inte starta egen tråd. Söker låten som spelades när folk blev utröstade ur Big Brother 2004.
Moby-Natural Blues?
2021-03-10, 21:38
Medlem
DjPuttes avatar
Prinzen Af Perzien Pedram tjurar han är hungrig och klarar inte av att sova....
Tja lyxproblemen hopar sig för Pedram....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in