2021-03-10, 21:30
Medlem
Jag ser att dom fick badrummet, hur gick Therese vallning med Emelie runt poolen? Var det godkänt och enligt the book eller var big brother lite för snälla som med Judith och harakiri korven?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hehe ja.. Men jag vill inte att Tess ska åka även om jag stör mig på henne. Hon startar ju drama mer än någon annan i huset.
Håller med om detta. Det är underhållande när hon totalt viker ut sig för att få bekräftelse från alla män hon finner attraktiva. Någon mille ska hon inte ha, men man kan så klart roa sig på hennes bekostnad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Om vinnarna får utse en immun på Måndag tror jag:

Emelie fredar Adrian
Judith fredar Tanja
Joel fredar Tess
Pedram fredar Tess
Nardos fredar Adrian (eller Katti?)
Pontus fredar Tess

50% risk att Tess sitter säkert på Måndag alltså. Och 100% risk nästan att Katti sitter igen. Blir nog tyvärr hon som får åka.

Om Adrian vinner och blir immun imon då. Vem väljer han om han vinner tävlingen att rädda någon? Kan det bli Katti? 🤔
2021-03-10, 21:31
Medlem
Bara jag som reagerar på hur väldigt dålig hy de flesta tjejer där inne har?
2021-03-10, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Då kanske du såg att Joel var en tredje deltagare i gruppen. Har laddat ner den videon.
Vilket i en normal tävling skulle ogillas.
Menar du att Joel med vilje hade avsikt att förstöra för laget? Jag såg montaget från tävlingen som laddats upp på tv4 så jag fick inte se tävlingen i sin helhet, bara highlightsen.
2021-03-10, 21:32
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Om Adrian vinner och blir immun imon då. Vem väljer han om han vinner tävlingen att rädda någon? Kan det bli Katti? 🤔

Det tror jag absolut. Katti var jättestöttande och fin mot Adrian när Luis åkte ut och jag tror att Adrian uppskattar henne mycket.
2021-03-10, 21:33
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso

Jag har också noterat det. Med tanke på hur mycket smink dom har på sig så är det inte konstigt. Idag zoomade en kamera in på Tess som aldrig förr, riktigt jävla nära. Fy fan vad äcklig hy hon hade. Skulle inte ta i henne med tång.
2021-03-10, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tänkte ockå på det vafan ska hon platta håret för om hon ska sova
Gå och lägga sig med nytvättat långt hår utan lite fix är ett recept på att vakna upp med friss och tovor
2021-03-10, 21:34
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Nej det var inte den det är en manlig sångare från en hit från 90 talet, jätte frustrerande då jag har försökt hitta låten i flera år.
Om jag minns rätt så har sångaren rakad skalle och är väldigt blek.
Haha, sånt är så jävla irriterande. Svensk eller engelsk låt? Kommer du på några ord i texten öht..?
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du hatar verkligen tess ska sanningen fram tror jag tess ligger topp 5 på iq lägst har ju definitivt joel
För sista gången, jag hatar inte Tess! Däremot gillar jag inte henne.
Det är ju intelligent att hyra 23 kvm för 11000 i månaden, när man inte har pengar.
Hon åker tåg till Karlskoga på 1,5 timmar från Stockholm. Högt IQ? Nej!!!!!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Det blir väl så när man super flera dagar i veckan och smäller på ett tjockt lager smink.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Håller med om detta. Det är underhållande när hon totalt viker ut sig för att få bekräftelse från alla män hon finner attraktiva. Någon mille ska hon inte ha, men man kan så klart roa sig på hennes bekostnad.

Exakt.. Men alla som sitter osäkert nu skulle på ett eller annat sätt saknas för programmet skulle bli sämre. Det är så synd att de som borde ut ALDRIG sitter osäkert.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in