2021-03-10, 18:04
Medlem
julita55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Typ de flesta hemska. Narcos, judith, peddo, joel, Ponne och emelie

Varför får dem också duscha?! Det ska vara bara Tess lag!!!!!!
2021-03-10, 18:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ältar jag? Min devis har alltid varit att domarn och BB dömmer, oavsett vem som vinner.👍👍
Lilla Zingo. Nu har jag video från tävlingen nedladdad till min dator.
Hävdar du fortfarande att inte Joel springer fram och tar i Nardos innan tiden gick ut och stoppar henne från att lägga på mer ved? Vi skall inte älta naturligtvis.
Eller är du beredd att pudla?
2021-03-10, 18:06
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Hahaha, jag älskar hur Tanjas inställning skriker "äh fuck it! Finnarna ska bört!"
2021-03-10, 18:06
Medlem
Lobbaaans avatar
Vilka jävla vägkoner Emelie har som bröst, såg riktigt hårda och äckliga ut. Inte lika äckliga som judiths lår men nära
2021-03-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Vilka jävla vägkoner Emelie har som bröst, såg riktigt hårda och äckliga ut. Inte lika äckliga som judiths lår men nära

thereses såg dock gosiga ut
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Nu gör du som dina agenter säger här annars får vi boka in dig på Grand för ett castingcouch möte med Joel Bendrik

Så jag ska följa ms Gnome's lista tycker du? Haha
Medlem
Citat:

Sjukt vad olika vi människor tycker.

Själv fick jag stånd av Judiths lår.
2021-03-10, 18:08
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:

Samma äckliga bröst hos Tess. Står rakt ut och är hårda. Osexigt som fan.
2021-03-10, 18:08
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
DU ÄR SÅ JÄVLA PANTAD och sprider bara falsk information, man har snarare större chans att komma in och vinna som svensk

1. Av alla 11 vinnare så har inte VI HAFT EN ENDA person med utländsk bakgrund som vinnare
2. Ingen av invandrare som var med på programmet ens suttit i Final 2
3. Förra säsongen så kastades ut TVÅ "blattar" för hatspråk vilket har ALDRIG hänt förut
4. I samma säsong vann en VIT MAN med Nazi tatueringar och ännu radikalare åsikter
5. Katti som är halv afrikan är den enda som blev autonominerad för "rasse" kommentar, de kunde lika gärna nominera Simon för "orten" kommentaren om de var så PK som du påstår att de är

Sluta hitta på massa BS och inse att invandrare har tusen gånger svårare att både vinna och komma in i programmet.
Du vet att Sami som vann förra året är halvtunisier och därmed halvafrikan?
2021-03-10, 18:09
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Lilla Zingo. Nu har jag video från tävlingen nedladdad till min dator.
Hävdar du fortfarande att inte Joel springer fram och tar i Nardos innan tiden gick ut och stoppar henne från att lägga på mer ved? Vi skall inte älta naturligtvis.
Eller är du beredd att pudla?
Om en FBK spelare åker offside mot VF och gör mål och domaren dömmer mål, hur reagerar du då?
Nu dömde BB och det måste vi acceptera, eller?
2021-03-10, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha, jag älskar hur Tanjas inställning skriker "äh fuck it! Finnarna ska bört!"
Men hon måste sluta pilla och klämma det har ju blivit infekterat på ena kinden.
2021-03-10, 18:10
Medlem
embargos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flundran1
Har klockan ställts fram en timma eller driver Ponne? Han har sagt flera gånger att klockan är en timma mer än vad den är.

Någon har råkat ställt in den fel eller tryckt fram den en timme. Varit fel hela dagen. Betyder väl också att de kommer lägga sig 19:30 ikväll...

Big Sleeper 2021, vem lyckas sova flest timmar under 100 dagar?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in