2021-03-10, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Vad hette killen som vann som va sååååå himla långrandig på fyllan. När han skulle berätta något så tog det evigheter innan han va klar
Simon. Riktig legend.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Tycker verkligen att det är astrist att ta in ”kända” personer i huset. Låt nobodys vara där istället

Håller med dig! Men ska någon från förra året prompt in så är nog ändå Patzy det bästa alternativet.
Medlem
Om Patzy kommer in kommer Katti gå bananas! Dröm att få skåda detta! Men kan väl knappast bli att Patzy kommer in ikväll om det inte finns alkohol? Eller kommer han med en påse medhavd bubbel tro? För deltagarna att svepa i sig på sina tomma magar.. Kaos in tha house
2021-03-10, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Hörde att två ska komma in.

Den andra är en Imam.

Kan bli intressant att se hur det blir och vad han tycker om bögerier.

Kommer bli bra tv detta.
Är det Hasse?Diktaturvecka och joel och judith får åka solstol från taket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tjocka böggubben från förra året han som skulle våldta och knulla upp martin

Behöver ju en till som sexuellt ofredar deltagarna 🙄
Medlem
Big brother kommer heta Bög Brother från och med imorgon.
Medlem
xrlpyts avatar
Det har spridits rykten om att gamla deltagare ska in praktiskt taget sedan BB startade, bara ge upp...
2021-03-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Känns som att de hittar på medan skiten pågår. De har inga bra game masters i produktionen. Jag skulle fan garanterat göra bättre TV än så här utan att ha erfarenhet av TV.

Exempelvis så skulle jag se till att inte bara en i huset har ett uppdrag. Jag skulle ge ALLA ett varsitt uppdrag och se hur de skulle agera och krocka med varandra i de "onda planerna", vem kommer lyckas och vem kommer misslyckas med uppdragen? Det skulle bli en dragkamp mellan alla. Jag förklarar slarvigt just nu men jag har faktiskt grymma idéer.
och om man fullföljer sitt uppdrag får man immunitet. Men uppdragen är så sjuka att det är löjligt svårt att fullfölja dem utan att bli påkommen
2021-03-10, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Okej, uppfattade de som att hon hade 90sek på sig att gå runt dessa 204 m.

Folk har ju skrivit det till dig två gånger innan där du skrivit...nu är det tredje gången någon förtydligat att det handlade om minuter och inte sekunder..
2021-03-10, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Om Patzy kommer in kommer Katti gå bananas! Dröm att få skåda detta! Men kan väl knappast bli att Patzy kommer in ikväll om det inte finns alkohol? Eller kommer han med en påse medhavd bubbel tro? För deltagarna att svepa i sig på sina tomma magar.. Kaos in tha house

Hahaha, Patzy brings the SKÖRDEFEST! Dans å hålligöng upp’å logen natten löng!!
Medlem
Chandler Bings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Simon. Riktig legend.
Tack! Just det haha, ja han var rolig. En fråga till. Vad hette jokern/mullvaden som kom in och skulle vara superkristen? Höll på med sin bibel i tid o otid
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Haha, ja, lite så ;D Men vad ska man lyfta fram? Har så mycket 😂
Känner att jag inte var så bra peppare här ....men tala om vad du är bra på allt du har gjort som är intressant. Men jag vill ha mina agent 20% av miljonen sen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in