Om Patzy kommer in kommer Katti gå bananas! Dröm att få skåda detta! Men kan väl knappast bli att Patzy kommer in ikväll om det inte finns alkohol? Eller kommer han med en påse medhavd bubbel tro? För deltagarna att svepa i sig på sina tomma magar.. Kaos in tha house
Känns som att de hittar på medan skiten pågår. De har inga bra game masters i produktionen. Jag skulle fan garanterat göra bättre TV än så här utan att ha erfarenhet av TV.
Exempelvis så skulle jag se till att inte bara en i huset har ett uppdrag. Jag skulle ge ALLA ett varsitt uppdrag och se hur de skulle agera och krocka med varandra i de "onda planerna", vem kommer lyckas och vem kommer misslyckas med uppdragen? Det skulle bli en dragkamp mellan alla. Jag förklarar slarvigt just nu men jag har faktiskt grymma idéer.
och om man fullföljer sitt uppdrag får man immunitet. Men uppdragen är så sjuka att det är löjligt svårt att fullfölja dem utan att bli påkommen
Okej, uppfattade de som att hon hade 90sek på sig att gå runt dessa 204 m.
Folk har ju skrivit det till dig två gånger innan där du skrivit...nu är det tredje gången någon förtydligat att det handlade om minuter och inte sekunder..
Om Patzy kommer in kommer Katti gå bananas! Dröm att få skåda detta! Men kan väl knappast bli att Patzy kommer in ikväll om det inte finns alkohol? Eller kommer han med en påse medhavd bubbel tro? För deltagarna att svepa i sig på sina tomma magar.. Kaos in tha house
Hahaha, Patzy brings the SKÖRDEFEST! Dans å hålligöng upp’å logen natten löng!!
Tack! Just det haha, ja han var rolig. En fråga till. Vad hette jokern/mullvaden som kom in och skulle vara superkristen? Höll på med sin bibel i tid o otid
Haha, ja, lite så ;D Men vad ska man lyfta fram? Har så mycket 😂
Känner att jag inte var så bra peppare här ....men tala om vad du är bra på allt du har gjort som är intressant. Men jag vill ha mina agent 20% av miljonen sen