Nej, Steffi trodde det, men Simon förklarade just för Tess (Steffi hade gått iväg) att han absolut inte var det, inte sur på någon, han är bara sur för att han förlorade.
Nej, Steffi trodde det, men Simon förklarade just för Tess (Steffi hade gått iväg) att han absolut inte var det, inte sur på någon, han är bara sur för att han förlorade.
De klickar bara inte, Tess tycker att Emelie ofta har en elak ton, och hon tycker inte det räcker med Emelies "ursäkt" om att hennes humor är sån och att man bara får acceptera henne som hon är.
Det började väl då när de satt och snackade om förutfattade meningar osv? Emelie sa att Tess kändes som en typisk person som har ”cheesy quotes” hemma på väggarna. Det stack till ordentligt tydligen.. 🤷🏼♀️
Jag kommer att rädda Tess för att få se henne utveckla. Hon har sagt själv att hon har svårt att ”blomma ut” har vi kvar henne så kan vi få en bättre bild av henne.
Tror inte Tess kan utvecklas i huset, det hon möjligtvis kommer att göra är kn”””a. Det ser inte jag som utvecklande.
Det började väl då när de satt och snackade om förutfattade meningar osv, och Emelie då sa att Tess kändes som en typisk person som har ”cheesy quotes” hemma på väggarna? Det stack till. 🤷🏼♀️
Visst, men sen har det byggts på. Det är vad det är, alla kan inte gilla alla.
De klickar bara inte, Tess tycker att Emelie ofta har en elak ton, och hon tycker inte det räcker med Emelies "ursäkt" om att hennes humor är sån och att man bara får acceptera henne som hon är.
Aha okej, jag har hört Tess sagt tidigare att hon ogillar Emelie val av ord ibland. Tex. Att hon menar en sak men säger det på helt fel sätt.