2021-03-10, 15:26
Medlem
xrlpyts avatar
Hahahaha, vilka töntar, de har vunnit och sitter säkert men det blir ändå gnabb mellan dem..! Åk uuuuuuuuuut med er!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
När ska folk fatta att det inte går att rösta ut, Simon och Tanja kommer röstas kvar, sen är det nog jämt skägg mellan Kattis och Therese, vem vet hur stort stöd Adrian har 🤷🏻‍♂️

BB-morsorna som får det jobbigt.

De vill ju ha kvar både Katti och Adrian.
Medlem
Hade varit det bästa som hänt om gröna blev diskade, tyvärr kommer det inte hända.
2021-03-10, 15:27
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mange30
Får man fråga varför du hatar Nardos så mycket? Du behöver inte svara men vore kul att veta. För du unnar inte henne någon glädje alls.
Vad spelar det för roll vad ja tycker om Nardos nu!?
Hon gjorde inget fel.
Det var Joel som bröt mot reglerna.

Men ok.
Nej ja har svårt för Nardos också.
Hennes sätt att prata om sig själv, inte lyssna när andra pratar, hennes sätt att avbryta när andra pratar och hela hennes ortenattityd stör mig.
Hon är säkert en snäll person men de andra är värre.
Nu vet du.
2021-03-10, 15:27
Medlem
Jävla idioter här inne alltså
Ingen skrek orättvisa när Nardos fick springa med en böjd trasig toffla som man kunde inte ens fästa stegräknaren på utan att den gled ut i 4 rundor under bebis tävlingen.
Ingen skrek orättvisa när Nardos skulle gå in i uppdragsrummet under bebis tävlingen men BB väntade med att öppna dörren tills Judith var på plats men när under samma natt kom Judith först till dörren så sket de i Nardos och öppnade dörren för Judith så hon fick försprång.
Ingen skrek orättvisa när Stephanie höll Pontus arm under julklapp tävlingen

Fuck dubbelmoral
2021-03-10, 15:28
Medlem
xrlpyts avatar
Tess har ångest..

https://ibb.co/NW6QC5J
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Joel tog tag i Nardos, när tiden var ute. Det var som jag såg det iaf.

Samma här.

Jävla snorungar haha ni försöker vrida och vända på allt. Therese fuckade sitt lag, som vanligt. Hon valde till och med vilka som skulle börja - och sa att hon kmr må dåligt om det blir så att dom vinner ändå. LOL
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Såg tyvärr inte gårdagens men hon skulle mäta typ två meter rep och tog inte ens halva sin kropp typ? Hade varit bättre att lagt tre eller fyra per nivå än att leta efter ultimata vedträn.

Du borde kolla på den från igår, det var kul. Helt ofattbart, det är nästan som att hon får äta upp för att hon sagt att hon är så smart blablabla.. Ja men precis, de skulle mäta två meter och hennes rep var 1,39... hahahaha..
Therese: "jag mätte med min fot"
Simon: "hur lång är din fot då?"
Therese: "Det vet jag inte"
Medlem
Pedram vilken jävla legend.

Hans aura smittar av sig på alla i sitt lag.

Lord Pedram!
Medlem
tess knows she hated
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Pedram vilken jävla legend.

Hans aura smittar av sig på alla i sitt lag.

Lord Pedram!

Mentalitet. Fotbollsmentalitet. General. Precis som Adrian. Tycker sjukt synd om AD bara, han förtjänar så mycket mer än alla sopor. Han kommer göra kaos i individuella tävlingarna ändå.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
BB-morsorna som får det jobbigt.

De vill ju ha kvar både Katti och Adrian.

Kan bli så att Steff ryker, inte många nämner hennes namn, hon kan bli nästa veckas Luis🤷🏻‍♂️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in