2021-03-10, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Aha, ja men hon ska ju ha ständig särbehandling (ända till finalen om fyran får som dom vill).

Hon påminner lite om Joe. Han förlorade varje diskussion i huset eftersom han inte fattade ett skit eller kunde uttrycka sig ordentligt, tillslut fick deltagarna order om att inte diskutera med honom. Och som av en händelse åkte han ut strax efter det.

Men innan han började hamna i dispyter var han en favorit hos produktionen, och jag känner att Nardos skulle kunna gå samma öde till mötes om hon fortsätter hamna i kontroverser. Det blir tillslut ohållbart att gulla med henne.
2021-03-10, 10:57
Medlem
Vilka tycker ni är snyggast, motivera gärna?
2021-03-10, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Joel och Pontus är i styrka i nivå1
Finns ju bara två i Poolrummet som riktigt kämpar
Emelie och Judith.
Joel,Nadros,Pedram och Pontus bara snack ingen verkstad
Jag tror det riktigt pyr i Emelies huvud om hur jäkla skruvad Joel var när han dela in lagen
Vill se Emelie bli riktigt förbannad på denna feminina Orm
Kan man backstabba sin egen Far då har man inga problem att förråda sina s.k. vänner i heller

Backstabba sin far?
2021-03-10, 11:06
Medlem
Katti hade passat skit bra i Farmen tror jag, men hennes problem är ju rökningen. Och på Farmen får man inte röka längre, så det kanske hade blivit en ny Farmen-Qristina om hon inte får röka
2021-03-10, 11:08
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Backstabba sin far?
Joel hängde ut sin egen Far på nätet.Ja det är sant har läst det här i tråden
2021-03-10, 11:10
Medlem
kermiths avatar
Fan, Steph försöker sig på Southern drawl, låter mest som något slags inbred syndrom. För att vara amerikan så är hon i nivå med Jassa med engelskan.
Senast redigerad av kermith 2021-03-10 kl. 11:12.
2021-03-10, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderman88
Vilka tycker ni är snyggast, motivera gärna?

Säger Emelie, men mest för att hon känns som den mognaste av tjejerna därinne (bortsett från Katti då) Sen ser hon ju bra ut, de gör hon. Men den jävla skånskan sabbar mkt alltså (minus pattarna). Tess, ser också bra ut det kan man inte ta ifrån henne. Vackra ögon, snygg kropp (minus pattarna). Men hennes beteende på Funky festen var så fruktansvärt osexigt och man undrar ju om hon är sån utanför också efter lite alkohol i kroppen. Sen Steffi har också vackra ögon, fin kropp(minus pattarna). Men lite för barnslig och en Stockholmska jag inte pallar.

Men får säga Emelie som jag skulle kunna dejta på riktigt
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2021-03-10 kl. 11:21.
2021-03-10, 11:13
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Hon påminner lite om Joe. Han förlorade varje diskussion i huset eftersom han inte fattade ett skit eller kunde uttrycka sig ordentligt, tillslut fick deltagarna order om att inte diskutera med honom. Och som av en händelse åkte han ut strax efter det.

Men innan han började hamna i dispyter var han en favorit hos produktionen, och jag känner att Nardos skulle kunna gå samma öde till mötes om hon fortsätter hamna i kontroverser. Det blir tillslut ohållbart att gulla med henne.
Det har du rätt i.

Ja, jävlar Joe, inte många rätt där.😁
Hälften människo-DNA, hälften ren.

Fick inte Hanna W ett uppdrag att förföra honom, och den jubelmuppen trodde det var på riktigt?🤣
2021-03-10, 11:16
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Får jag gissa att Tanja är en av dina favoriter i år? Min med. 👌🏻
Japp Tanja och Simon på delad första plats.
2021-03-10, 11:17
Medlem
Hydraulslangens avatar
Dom får väl inte levande hönor?
Phh, tänkte väl.
2021-03-10, 11:19
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Aha, ja men hon ska ju ha ständig särbehandling (ända till finalen om fyran får som dom vill).
Du fattade min poäng, lägg även till rövhatten Dickpick som hyllar Nardos så fort han får chansen och pissar på de som talar ren svenska.
2021-03-10, 11:20
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Du fattade min poäng, lägg även till rövhatten Dickpick som hyllar Nardos så fort han får chansen och pissar på de som talar ren svenska.
HELT sjukt är det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in