2021-03-10, 01:33
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Visst. Kallskänkor har jag mött men mycket vassare. Att hon bakar känns mer som konditor inte direkt kallskänka. Jag har inga bra vibbar helt enkelt över det hon påstår sig vara då jag inte känner igen någon fingertoppskänsla i henne när det gäller mat överhuvudtaget. Jag motsätter mig inte krogarna hon har "jobbat" på utan titeln hon vill förmedla. Sorry jag köper inte det. Jag såg Lennie förra året med en helt annan jargong och en genuin kärlek för matlagning. Och han var en riktig fena på att skapa underverk av skit. Det besitter inte Judith. Inte ännu av vad jag har sett hittills. Jag är naturligtvis helt beredd att ändra min egen uppfattning och vill se mer av hennes kvaliteter i köket.

Haha det roligaste var när hon stod och sa typ 4 gånger efter varandra "Ska vi bara slänga ihop en liten becha?" . Typ som att hon lagar bechamelsås varje dag och väntar sig hyllningar från dem andra.
2021-03-10, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Ok, det förklarar nog saken.🙂
Hon är ju den fyran vinklar mest positivt och "glömmer" att visa hur vidrigt jobbig hon egentligen är, av någon orsak?
Också har hon ju sin privata hejarklack Duckman i avsnitten dessutom.
Skulle absolut inte kunna påstå det, i senaste avsnittet så har de klippt många bra höjdpunkter som skulle kunna gynna Nardos under fighten med Tess, där Nardos bad om ursäkt för hennes handling och agerade väldigt moget och förklarade att hon var all about girl power, allt det där klippte de bort de valde bara visa bråkiga delen där båda skrek på varann....hela argumentet pågick skit länge och avslutas on good terms
2021-03-10, 01:36
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ortviken99
Exakt 😅 Men en sak bara, FÖRMINSKA INTE MIN RÖV.

HAHHAHAH
2021-03-10, 01:37
Medlem
Judith har jobbat på Roy Fares café iaf och har skapat delikatessen semmelsoppa som ger tre michelin däck runt magen
2021-03-10, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
HAHHAHAH
Kan man få det på en T-shirt tack
2021-03-10, 01:40
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag vill inte fara med osanning här men jag tyckte hon pratade om Frantzen och de har väl tre Michelin stjärnor som hon har tjatat om. Hon kanske skalade potatis där
Det är förstås möjligt att hon varit praktikant, såna ställen är generösa med praktikplatser och har gärna många samtidigt som kan utföra efterblivna uppgifter. Typ skära grönsaker i väldigt precisa former. Så kanske har hon "jobbat" där.
2021-03-10, 01:41
Medlem
Citat:
annars känner jag att MIN RÖV ÄR FÖRMINSKAD
2021-03-10, 01:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nu hittar du ju på. Therese har ju till och med stöttat Nardos och sagt att hon visst har folk på utsidan som stöttar henne när Nardos har tvivlat på det. Du kan gärna länka klipp på när Therese skulle ha sagt det isåfall, för jag kollade liven hela tiden. Så många troll med nya konton i denna tråd nu alltså
Är du helt efterbliven eller? Vart har jag påstått att hon snackat skit om Nardos? Jag syftade på klippet där hon var med Steph och Tanja i toan och snackade om att hon var förvånad att hon fick mindre röster än de två och att det motiverar henne att prestera bättre på tävlingar och att hon måste step her game up...

Jag har dessvärre inte tillgång till archieves så det kan jag inte provide, du får tro vad du vill
2021-03-10, 01:42
Medlem
Citat:
Skulle mkt väl kunna bli sommarens T-shirt.
2021-03-10, 01:43
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Visst. Kallskänkor har jag mött men mycket vassare. Att hon bakar känns mer som konditor inte direkt kallskänka. Jag har inga bra vibbar helt enkelt över det hon påstår sig vara då jag inte känner igen någon fingertoppskänsla i henne när det gäller mat överhuvudtaget. Jag motsätter mig inte krogarna hon har "jobbat" på utan titeln hon vill förmedla. Sorry jag köper inte det. Jag såg Lennie förra året med en helt annan jargong och en genuin kärlek för matlagning. Och han var en riktig fena på att skapa underverk av skit. Det besitter inte Judith. Inte ännu av vad jag har sett hittills. Jag är naturligtvis helt beredd att ändra min egen uppfattning och vill se mer av hennes kvaliteter i köket.
Ja hela sanningen har ännu inte kommit fram. På de bättre ställen jag själv har varit på så satte man de odugliga på kallskänk, baka bröd och liknande så de inte kunde förstöra för oss andra som skulle laga den riktiga maten.
2021-03-10, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lobbaaan
Det är förstås möjligt att hon varit praktikant, såna ställen är generösa med praktikplatser och har gärna många samtidigt som kan utföra efterblivna uppgifter. Typ skära grönsaker i väldigt precisa former. Så kanske har hon "jobbat" där.
ja gratis som CV-höjare hörde jag att hon dilla om men men vem vet
2021-03-10, 01:44
Medlem
Lala.s avatar
Jag tyckte det var intressant att Luis i intervjun sa att de i huset kommer allt närmare en explosion och att då alla kommer explodera. (minns inte exakta ord.)
Det skulle vara sjukt roligt att se! Men tror ni han har rätt?

Det känns osannolikt för de flesta i huset har ingen ryggrad och är konflikträdda. Många är antingen tysta när det är något bråk eller så backar dem. Det är en del skitsnack bakom ryggarna men de säger inte exakt vad de tycker och tänker till personen de är arga på. Jag hoppas det kommer smälla!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in