2021-03-09, 23:49
Medlem
Hydraulslangens avatar
Min lista:
1.Negros
2.Peddot
3.Judith
4.Negros
5.Peddot
6.Negros
7.NEGROS
8.Peddot
9.Judith
10.Negros!

Dom som måste ut ur huset igår.
2021-03-09, 23:49
Medlem
destroyer93s avatar
I brist på annat innehåll bjuder även jag på min lista (rankad från bäst till sämst i dagsläget):

1. Simon
2. Tanja
3. Steph
4. Joel
5. Nardos
6. Katti
7. Pontus
8. Adrian
9. Emelie
10. Pedram
11. Therese
12. Judith.

Värt att notera för min egen del är att Pedram har klättrat 2 placeringar, inte tack vare att han har förbättrat sig, utan snarare som en följd av Tess och Judiths bottennapp den senaste veckan. Så få inte storhetsvansinne nu Pedros.
Senast redigerad av destroyer93 2021-03-09 kl. 23:50. Anledning: Glömde skriva ordning
2021-03-09, 23:50
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Gillar också den listan.
Skulle vara intressant om Judith hängde löst på söndag så att man skulle kunna få ett hum om hur populär hon egentligen är bland tittarna. Har aldrig förstått hennes popularitet i omröstningar.
2021-03-09, 23:51
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av destroyer93
I brist på annat innehåll bjuder även jag på min lista (rankad från bäst till sämst i dagsläget):

1. Simon
2. Tanja
3. Steph
4. Joel
5. Nardos
6. Katti
7. Pontus
8. Adrian
9. Emelie
10. Pedram
11. Therese
12. Judith.

Värt att notera för min egen del är att Pedram har klättrat 2 placeringar, inte tack vare att han har förbättrat sig, utan snarare som en följd av Tess och Judiths bottennapp den senaste veckan. Så få inte storhetsvansinne nu Pedros.
Ja, hos mig klättrade Pedram en placering och det enbart på grund av Judiths beteende på sistone.
2021-03-09, 23:52
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram (till min förvåning) har växt på mig idag för första gången, Joel och Emelie däremot försätter sjunka som stenar i min ranking lista. Så ser det ut i dagsläget

1. Adrian
2. Nardos
3. Tanja
4. Katti
5. Simon
6. Stephanie
7. Therese
8. Judith
9. Emelie
10. Pedram
11. Joel
12. Pontus

Citat:
Ursprungligen postat av RegnochSol
Ser att du placerar Joel långt ned på listan. Tycker faktiskt att Joel kan vara rätt underhållande på något vis. Och relativt harmlös.

Min lista tre veckor in:
1. Simon
2. Tanja
3. Adrian
4. Katti
5. Nardos
6. Joel
7. Emelie
8. Stephanie
9. Therese
10. Pontus
11. Pedram
12. Judith
Måste fråga.
Vad ser ni hos Adrian (så här långt) som gör att ni placerar honom så högt upp!??
Vet man någonting om honom överhuvudtaget, mer än att han älskar sina mössor?
Han "intervjuar" de andra deltagarna genom att ställa frågor men berättar ingenting om sig själv. Är tröttsamt neutral rakt av och extremt tråkig.
Ja han ser ok ut och är bra i tävlingar men är ju sjukt trist.
2021-03-09, 23:54
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Skulle vara intressant om Judith hängde löst på söndag så att man skulle kunna få ett hum om hur populär hon egentligen är bland tittarna. Har aldrig förstått hennes popularitet i omröstningar.
Är hon det?
Populär alltså.
2021-03-09, 23:54
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Måste fråga.
Vad ser ni hos Adrian (så här långt) som gör att ni placerar honom så högt upp!??
Han "intervjuar" de andra deltagarna genom att ställa frågor men berättar ingenting om sig själv. Är tröttsamt neutral rakt av och extremt tråkig.
Handlar nog inte så mycket om vad ser hos Adrian utan snarare om vad jag har sett av de övriga deltagarna (om du förstår vad jag menar).
2021-03-09, 23:56
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Med handen på hjärtat, inte jag heller. Minns och sett i många grupper att hon var en stor favorit. Nu faller hon som en sten. Morsan är med i mammagruppen då och då och där är hon inte alls nån favvo längre. Slicka organ på alla, det helt bisarra giftermålet, och fingrar i bajshålet-snacket är inte så poppis hos morsorna. Med all rätt. Hon är helt förvriden egentligen. Rent ut sagt äcklig och slemmig.
2021-03-09, 23:56
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Är hon det?
Populär alltså.
Jag har fått det intrycket baserat på sociala medier men jag kanske har helt fel.
2021-03-09, 23:58
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Måste fråga.
Tristare än helgmålsbön.

Låter ju som nån random lokal sopreporter i västerbottensnytt när han konstant "interjuvar" dom andra, fast med Björn Ranelids röst.

Ohyggligt tråkig.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-10 kl. 00:04.
2021-03-09, 23:58
Medlem
aina08s avatar
Ok även en lista från mig.

Gillar just nu.
1. Tanja
2. Katti
3. Simon

Vill ha ut.
1. Pedram
2. Nardos
3. Adrian

Övriga deltagare ligger och guppar där emellan.
Judith och Tess har sjunkit sista veckan men ingen annan har direkt höjts. Judith kraftigt, från en av favoriterna till någon som är värd att skicka ut. Borde autonominerats för övergreppet på Emelie!
2021-03-10, 00:00
Medlem
RegnochSols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Med handen på hjärtat, inte jag heller. Minns och sett i många grupper att hon var en stor favorit. Nu faller hon som en sten. Morsan är med i mammagruppen då och då och där är hon inte alls nån favvo längre. Slicka organ på alla, det helt bisarra giftermålet, och fingrar i bajshålet-snacket är inte så poppis hos morsorna. Med all rätt. Hon är helt förvriden egentligen. Rent ut sagt äcklig och slemmig.
Ja, jag upplever henne vulgär. Det finns de som kan vara vulgära men med finess men dit räknar jag inte Judith.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in