2021-03-09, 23:19
Medlem
ollepolle90s avatar
Tittade på intervjun med Luis och vette tusan men jag håller lite med honom

Tror det finns en bra chans att Adrian tar sig till finalen

Allt han behöver göra är att blomma ut

När han kom in i huset var han lite orolig att han inte skulle hitta sin "person" så att säga, så som Judith o Pedram har oavsett hur äcklig den än är.

Min poäng är att om alla hängde löst och en deltagare, oavsett vem, hade kunnat rädda en annan hade ingen valt honom. Därav hans intervjufrågor. Han är än så länge en biroll i och med att han kom in sent och inte funnit sig tillrätta/känner sig som hemma som de andra gör. Hoppas iaf oavsett att han är sig själv snart och känner sig mer avslappnad för sin egen skull.

Han är riktigt snygg, men ska man ta det åt sidan och tänka på hans personlighet så verkar han vara oerhört snäll. Likt Lennie kan han bli topp minus fejkandet och skådespeleriet som Lennie körde
2021-03-09, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
De var förlorare på förhand när man såg vad han valde.
Han är helt efterbliven, hans ilska för söta Adrian kommer i slutändan vara hans största downfall, han kommer ångra detta SÅ IN I HELVETE sen, hur kan man hata på Adrian som är världens sötaste raraste individ? han är inte ens intresserad av tjejer för att vara svartsjuk på att Emelie getting laid med en annan kille, shit doesn't make sense. Han borde vara sjukt glad att Adrian ens ger hans "gäng" så mycket respekt och uppmärksamhet
2021-03-09, 23:20
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Jag saknar "Silentrunner". Den flickan hatade en och bara En person och det var Sami Jacobsson under hela BB19 och sen går han och vinner hela skiten.
Sedan att hon tog med sig sin bitterhet in i BB20-tråden var lite som att se en 3-årig unge röka cigg, lite läskigt men samtidigt lite coolt ändå.

Silent var en sköning. Olle nämnde Ursula och rammi, vilka stolpskott men jobbiga på sitt sätt. De hatade också Sami och slickade Mergim tungt. Ja de saknas (NOT) men ända i "gänget". Majoriteten har dock hittat tilbaka som min kompis hund som älskar min katts skit. Det sitter liksom i ryggmärgen.
2021-03-09, 23:22
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

När han kom in i huset var han lite orolig att han inte skulle hitta sin "person" så att säga, så som Judith o Pedram har oavsett hur äcklig den än är.

Min poäng är att om alla hängde löst och en deltagare, oavsett vem, hade kunnat rädda en annan hade ingen valt honom. Därav hans intervjufrågor. Han är än så länge en biroll i och med att han kom in sent och inte funnit sig tillrätta/känner sig som hemma som de andra gör. Hoppas iaf oavsett att han är sig själv snart och känner sig mer avslappnad för sin egen skull.

Han är riktigt snygg, men ska man ta det åt sidan och tänka på hans personlighet så verkar han vara oerhört snäll. Likt Lennie kan han bli topp minus fejkandet och skådespeleriet som Lennie körde
Hmm, har du också en "kanal" uppåt?
2021-03-09, 23:23
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hmm, har du också en "kanal" uppåt?

Ja! Den går via Luis och sen vidare
2021-03-09, 23:26
Avslutad
-
Senast redigerad av RacerOne 2021-03-09 kl. 23:32.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Han är helt efterbliven, hans ilska för söta Adrian kommer i slutändan vara hans största downfall, han kommer ångra detta SÅ IN I HELVETE sen, hur kan man hata på Adrian som är världens sötaste raraste individ? han är inte ens intresserad av tjejer för att vara svartsjuk på att Emelie getting laid med en annan kille, shit doesn't make sense. Han borde vara sjukt glad att Adrian ens ger hans "gäng" så mycket respekt och uppmärksamhet
Jo, det är som du skriver. Det hela tog en vändning i lördags, tror jag, när Joel lade sitt ben över Taylor och började viska i hans öra och småle. Det tog inte lång stund innan quarter backen skulle plötsligt klia sig i foten och lite hetskt slängde av Joels ben. Därefter startade ju kriget med Emelie om sängen etc. Joel måste äga folk annars är dom skit för honom. Det vet ju lebban också.
Medlem
Pedram (till min förvåning) har växt på mig idag för första gången, Joel och Emelie däremot försätter sjunka som stenar i min ranking lista. Så ser det ut i dagsläget

1. Adrian
2. Nardos
3. Tanja
4. Katti
5. Simon
6. Stephanie
7. Therese
8. Judith
9. Emelie
10. Pedram
11. Joel
12. Pontus
Medlem
FarbrorFranks avatar
Sover dom??
Här har man fått två hela månader GRATIS C-more och tvingat sig själv att våldta sitt sinne med detta kulturprogram och så SOVER GÄNGET!

Detta hade aldrig Farmen-Qristina eller Rodney da Silva accepterat.
Aldrig!
2021-03-09, 23:29
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Pedram (till min förvåning) har växt på mig idag för första gången,

Kan du utveckla, jag undrar genuint. Kanske
2021-03-09, 23:34
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90

Hmmm. Har inte tänkt i dom banorna men det är en väldigt bra analys. Jag har mer utgått ifrån att han kommer långt för att han vinner i princip alla tävlingar och kan själv styra sitt öde i dom så lär han aldrig åka ut. Det känns även ej troligt att han skulle bli utröstad för han är den där Lennie typen som folk i slutändan gillar. Man kanske skulle lägga en liten slant på honom för spänningens skull. Hade detta varit Farmen skulle han förmodligen ta hela skiten, men i slutändan tror jag dock att Simon tar det.
2021-03-09, 23:36
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hmmm. Har inte tänkt i dom banorna men det är en väldigt bra analys. Jag har mer utgått ifrån att han kommer långt för att han vinner i princip alla tävlingar och kan själv styra sitt öde i dom så lär han aldrig åka ut. Det känns även ej troligt att han skulle bli utröstad för han är den där Lennie typen som folk i slutändan gillar. Man kanske skulle lägga en liten slant på honom för spänningens skull. Hade detta varit Farmen skulle han förmodligen ta hela skiten, men i slutändan tror jag dock att Simon tar det.

Tack Grodis. Intressant, tänkte också idag om man ska betta en slant på Adrian. Jaja vi får se om Luis' kanal har rätt. Men tror Adrian är en underdog

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in