2021-03-09, 23:08
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
I brist på BB:s storys kan jag fan leverera en. Jag var bakis och hade uppenbarligen en mage efter det. Hade sett fram emot som fan att smaka langos.Mötte min kompis och vi käkade langos. Sen efter det började min mage bråka. En bakisprutt tänkte jag. Men jag sket på mig. På malmöfestivalen. Som tur var hade jag en svart jacka jag kunde täcka runt. Jag sprang hem dirr. Men bjuder på den. Hade aldrig Tessan gjort?

Fasen jag har en också. Var ute med en polare (längesedan). Vi var inte långt ifrån avdäckade efter min första träff med alkoholen. Båda rasade i min 120 säng. Ett täcke. Bromance. Under natten skiter han på sig utan att vi märker det. Man rör ju på sig när man sover och kliar sig i ansiktet och annat. Vi vaknade med.... ja du vet.... runt kroppen och ansiktet....
2021-03-09, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Minst sagt! Dock är det dom två som är bäst på tävlingarna.
Hoppas att Luis har rätt om att denna gruppen kommer explodera längre fram. Man har en sådan känsla av att det är för mycket kollo just nu. Denna veckan bryter nog ner många deltagare dessutom så man får hoppas på det bästa.

Inget mig emot dock, jag gillar dom båda två och tycker dom verkar reko och vettiga. Frågan är om de verkligen är de man vinner på i bb.. men Loui spådde ju att dom skulle blomma ut så vi får vänta och se.
Explodera kommer det göra när som helst, längtar!
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Var LITE realistisk nu. Det är för i helvete Big Brother och inte en studie i raketforskning.
Exakt, så varför hålla på och analysera sånt som inte ens finns bara för att skapa en egen vinkel över de. Helt onödigt.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
I brist på BB:s storys kan jag fan leverera en. Jag var bakis och hade uppenbarligen en mage efter det. Hade sett fram emot som fan att smaka langos.Mötte min kompis och vi käkade langos. Sen efter det började min mage bråka. En bakisprutt tänkte jag. Men jag sket på mig. På malmöfestivalen. Som tur var hade jag en svart jacka jag kunde täcka runt. Jag sprang hem dirr. Men bjuder på den. Hade aldrig Tessan gjort?

Hahahaha tack för den

Ogillar kiss o bajshumor, men uppskattar alltid ärligheten när en vuxen person berättar när de har bajsat på sig. Det är humor för mig
2021-03-09, 23:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorFrank
Sista off-topic nu, men jag var inne och läste i BB20-tråden förra året från start till mål men skrev aldrig något. Tänkte man skulle dela med sig lite digital avföring i år i stället.
Ni har inte vetat om mig, men jag känner alla er "kändisar" från BB20-tråden 😎
Ehum. En fluktare alltså
Allt är förlåtet farbror. Kul att du är med och delar med dig. Här är allt tillåtet. Vi kör in i kaklet och älskar varandra innerligt ändå. (Bara du inte håller på gnaget)
2021-03-09, 23:14
Medlem
xrlpyts avatar
Kollar på avsnitt 20 nu i hopp om att upptäcka något nytt, men det som slog mig var Steffis bikt där hon gör klart att hon verkligen inte vill vinna tävlingen om att få ge något par en immunitet..! Hon lallar runt, bär omkring dockan, slänger ner den i golvet några gånger, skojar om att det här har hon gjort med fulla kompisar förut osv osv.. MEN HON VINNER ÄNDÅ ÖVER BÅDE EMELIE OCH JUDITH..! Hahahahaahah!
2021-03-09, 23:15
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Ehum. En fluktare alltså
Allt är förlåtet farbror. Kul att du är med och delar med dig. Här är allt tillåtet. Vi kör in i kaklet och älskar varandra innerligt ändå. (Bara du inte håller på gnaget)
Jag saknar "Silentrunner". Den flickan hatade en och bara En person och det var Sami Jacobsson under hela BB19 och sen går han och vinner hela skiten.
Sedan att hon tog med sig sin bitterhet in i BB20-tråden var lite som att se en 3-årig unge röka cigg, lite läskigt men samtidigt lite coolt ändå.
Medlem
aina08s avatar
Hur länge har dom sovit?
Såg att vissa planerade för att sova redan vid 21 men trodde ju aldrig att dom verkligen skulle somna så tidigt.
Sover dom tidigt av någon speciell anledning (upp kl.4.30 för att mjölka?) eller de bara på grund av tristess?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Kollar på avsnitt 20 nu i hopp om att upptäcka något nytt, men det som slog mig var Steffis bikt där hon gör klart att hon verkligen inte vill vinna tävlingen om att få ge något par en immunitet..! Hon lallar runt, bär omkring dockan, slänger ner den i golvet några gånger, skojar om att det här har hon gjort med fulla kompisar förut osv osv.. MEN HON VINNER ÄNDÅ ÖVER BÅDE EMELIE OCH JUDITH..! Hahahahaahah!
Har älskat den tjejen från dag ett xrlpyt. Det är sant.
2021-03-09, 23:16
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Exakt, så varför hålla på och analysera sånt som inte ens finns bara för att skapa en egen vinkel över de. Helt onödigt.
Jag tror du missförstod inlägget du citerade. HatarIslam uppskattar Dikmens analyser, och säger frivilligt att hen ofta delar samma åsikt.

Otroligt, jag vet.
2021-03-09, 23:16
Medlem
Citat:

HAAHAHAAH tänkte också på det!! så sjukt!
2021-03-09, 23:18
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Jag tror du missförstod inlägget du citerade. HatarIslam uppskattar Dikmens analyser, och säger frivilligt att hen ofta delar samma åsikt.

Otroligt, jag vet.
Han hade svarat mig där ja kritiserat de hela så jo jag förstår att han gillar honom, men jag har svårt att förstå hur man kan göra de 😁
Hela hans medverkan känns totalt onödig för mig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in