2021-03-09, 22:19
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
De har fått Covid-19 och ligger döende.
Aha, på så vis
2021-03-09, 22:20
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jovisst. Normalt sett hade jag gått på ett par matcher under säsongen. Färjestad och Lule vill man alltid se lida live. Nu måste man hyra ett suparbås. Har ju nästan vant mig vid tomma läktare men det blir väldigt tråkigt utan publik. Ungefär som BB nu. Tack för att de åtminstone bajsar då och då
Vilka åker ur SHL, HV, Brynäs eller Oskarshamn?
FBK vinner guld och Judith eller Simon BB.😀
Nu gör jag som dom i huset, går och lägger mig.😴
Medlem
wolfiess avatar
undra när dem kommer vakna....
dum ide o sova tidigt för då behöver man mer mat i sig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Undrar om Emelie fick äta.
https://gyazo.com/a894c941dc84fc8b35c03644027145d0

Det kanske är så Judith gör när hon diskar tallrikarna.
Medlem
Låt dom sova lite. De kommer aldrig att kunna sova till kl 9 imorgon bitti. Gissar på att alla är vakna vid 4-5 tiden.
2021-03-09, 22:22
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Taylor har inte ens visat fem minuter att han skulle ha något intresse av Tess. Tvärtom. Han flyr ju när de snackar fingrar i bajan som hon inte har något emot. Emelie är hans target. Han sitter ju hellre med Katti än besvarar hennes inviter att komma och lägga sig i hennes säng. Senast inatt. Han gick istället in till Emelie och lade en hand runt henne i natt. Sen är ju Emelie trögfattad, det är en annan sak.
Emelie är nya Jassa.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Tack för förklaringen.
Köksdramat var verkligen EPISKT jättesynd att de visade det!

Jaa.. ett golden moment som för evigt har gått mig förlorat nu Tycker överlag att produktionen är KASSA på att plocka ut bäst bitar från dygnet till programmet. Har tänkt på det flera ggr.. Att "HUR kunde de inte ta med det där?!" En apa hade kunnat göra ett bättre jobb med att klippa ihop dygnet.
Medlem
Citat:
Taylor har inte ens visat fem minuter att han skulle ha något intresse av Tess. Tvärtom. Han flyr ju när de snackar fingrar i bajan som hon inte har något emot. Emelie är hans target. Han sitter ju hellre med Katti än besvarar hennes inviter att komma och lägga sig i hennes säng. Senast inatt. Han gick istället in till Emelie och lade en hand runt henne i natt. Sen är ju Emelie trögfattad, det är en annan sak.

Ja exakt! Det är min uppfattning med och dom båda två öppnar sig mer och mer.
Jag blev säker efter Tess övergrepp på adrian i soffan och hans ögon direkt drogs till Emelie
2021-03-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saassy
Plot twist: han har EGENTLIGEN intresse för Steph.

De som lagt märke till detta är genius. Allt snack om att han ska ha intresse för E eller T stämmer inte. Konstigt nog har nardos samma teori, alltså att han tycker mest om S.

Nä tyvärr de köper jag inte.
2021-03-09, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Jaa.. ett golden moment som för evigt har gått mig förlorat nu Tycker överlag att produktionen är KASSA på att plocka ut bäst bitar från dygnet till programmet. Har tänkt på det flera ggr.. Att "HUR kunde de inte ta med det där?!" En apa hade kunnat göra ett bättre jobb med att klippa ihop dygnet.

JAAA man missar såå mycket om man inte kollar på liven. De tar med de mest obetydliga stunderna i programmet. Förstår inte hur man kan vara så dålig på sitt jobb
2021-03-09, 22:24
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Vilka åker ur SHL, HV, Brynäs eller Oskarshamn?
FBK vinner guld och Judith eller Simon BB.😀
Nu gör jag som dom i huset, går och lägger mig.😴

Slipper gärna HV och Gävleflickorna
Frölunda ser till att förödmjuka Färjestad så de kan lipa till Karlstad, trots att det är de bästa matcherna.
Simon sopar rent i BB.
2021-03-09, 22:25
Medlem
Ridnes avatar
Jag fattar inte att de kan lägga ett sådant här tema veckan efter de varit ihopkedjade.. Eller egentligen någonsin. De sitter bara och ser ut som att de vill gå och taga sig av daga på höskullen nu ju. Inga tävlingar uppdrag eller aktiviteter. Ingen mat, cigg eller alkohol. Inte roligt för dem, och definitivt inte roligt för oss. Det finns så många andra teman de hade kunnat gjort som hade varit roligare. Vad blir det nästa vecka.. Alla ska vara inlåsta i rosa sovrummet i en vecka och pissa i en hink? Yay.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in