2021-03-09, 22:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Pheew. Hur i hel****e tänker dom. Det är ju direkt inte första gången som det ser ut så här i år. Man tar in barn och det blir så. Om jag nu skall se dessa muppar kan jag likväl sätta på Disney HD.
Så så din show hittar vi på Youtube Grodan inte ngn Disney
2021-03-09, 22:13
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så så din show hittar vi på Youtube Grodan inte ngn Disney
2021-03-09, 22:13
Medlem
PyjamasXLs avatar
Hej, jag har inte hängt med idag. Vad händer, Varför sover dom? Är det här underhållning?
2021-03-09, 22:14
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Sjukt hur man upplever saker olika. Jag har aldrig märkt av att han är särskilt intresserad av Tess på det sättet. Tycker snarare att hans blickar dragits till Emelie från första början. Har bara kollat live så vet inte hur dom vinklat det i programmet men ja som sagt enligt mig har han inte varit intresserad av Tess.
Jag har inte heller märkt av något intresse för Tess från Adrians sida. Jag vill tro att han gillar Emelie och att det kan bli något, det vore så gulligt.
2021-03-09, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Hej, jag har inte hängt med idag. Vad händer, Varför sover dom? Är det här underhållning?

Det undrar vi också kan jag meddela dig.
2021-03-09, 22:15
Medlem
wowverkligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Tydligen så gästade han kvällens studio så det är i studioavsnittet hans intervju är...

Går också att klicka in under fliken deltagare och välja Luis i cmore-appen så är det bara intervjun om man vill slippa studions tjatter
2021-03-09, 22:16
Medlem
Citat:
Sjukt hur man upplever saker olika. Jag har aldrig märkt av att han är särskilt intresserad av Tess på det sättet. Tycker snarare att hans blickar dragits till Emelie från första början. Har bara kollat live så vet inte hur dom vinklat det i programmet men ja som sagt enligt mig har han inte varit intresserad av Tess.

Plot twist: han har EGENTLIGEN intresse för Steph.

De som lagt märke till detta är genius. Allt snack om att han ska ha intresse för E eller T stämmer inte. Konstigt nog har nardos samma teori, alltså att han tycker mest om S.
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL

De har fått Covid-19 och ligger döende.
Medlem
Spajdors avatar
Undrar om Emelie fick äta.
https://gyazo.com/a894c941dc84fc8b35c03644027145d0
2021-03-09, 22:17
Medlem
Hade produktionen haft någon fingertoppskänsla så hade dom på Tess sida av huset slängt in en ny hunk som är mer framåt. Då kommer det inte dröja länge innan Pedram står och juckar mot glasdörrarna i ren frustration varje gång Tess går förbi.
2021-03-09, 22:18
Medlem
Lobbaaans avatar
Slog på liven, de ligger och sover ??
2021-03-09, 22:18
Medlem
kermiths avatar
Citat:

Taylor har inte ens visat fem minuter att han skulle ha något intresse av Tess. Tvärtom. Han flyr ju när de snackar fingrar i bajan som hon inte har något emot. Emelie är hans target. Han sitter ju hellre med Katti än besvarar hennes inviter att komma och lägga sig i hennes säng. Senast inatt. Han gick istället in till Emelie och lade en hand runt henne i natt. Sen är ju Emelie trögfattad, det är en annan sak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in