2021-03-09, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hallå!
Jag tittade på avsnitt 20 nyss! Fy fan ÄnglaAnsiktet var verkligen intresserad av Tess innan hon blev en hora. Emelie är faktiskt hans andra hands val. Fy är inte säker på om jag vill se Ystad och ÄnglaAnsiktet tillsammans längre

Ystad förtjänar inte att vara någons andrahandsval

Sjukt hur man upplever saker olika. Jag har aldrig märkt av att han är särskilt intresserad av Tess på det sättet. Tycker snarare att hans blickar dragits till Emelie från första början. Har bara kollat live så vet inte hur dom vinklat det i programmet men ja som sagt enligt mig har han inte varit intresserad av Tess.
Medlem
Produktionen kan soga min fack https://youtu.be/M_IFyewaCHw
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Måste räkna ut när SHL är över. Sedan bye bye.
Slutet av månaden är det game over men iofs skiter jag i den har knappt sett en match denna säsong, Ingen publik i arena TYSTNAD råder ointressant!
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Produktionen kan soga min fack https://youtu.be/M_IFyewaCHw

Hahahaha
2021-03-09, 22:08
Medlem
Vart i helvete kan man se intervjun med Luis? Säg inte att jag ska behöva se ett helt avsnitt från huset för den sakens skull?

Ps. Är rasande för att produktionen är såna nollor
2021-03-09, 22:09
Medlem
Lukasjenkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess kommer ju inte göra ett skit med AD är ju hon och peddot nu efter kärleksakten i förmiddags

Vem är det som ni kallar peddot och varför? Har läst ca 20 sidor än så länge men orkar fan inte att läsa hela tråden.
2021-03-09, 22:09
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Självklart vill man att det skall göras bra TV.Märkligt att BB-Prod tillåter att man går och lägger sig CA.20.30 då man i princip legat i soffan hela dagen.
Pheew. Hur i hel****e tänker dom. Det är ju direkt inte första gången som det ser ut så här i år. Man tar in barn och det blir så. Om jag nu skall se dessa muppar kan jag likväl sätta på Disney HD.
2021-03-09, 22:10
Medlem
Produktionen vet nog inte hur det är att leva på en farm. Hoppas dom väcker deltagarna kl 04.00 och låter dom sitta på utegården och mjölka kor. Och sen arbeta sig trötta under hela dagen, då kan jag förstå att man går och lägger sig vid 9. Men dom har ju förfan inte gjort ett piss mer än att ligga i soffan och sova idag
2021-03-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lukasjenko
Vem är det som ni kallar peddot och varför? Har läst ca 20 sidor än så länge men orkar fan inte att läsa hela tråden.

Vem tror du
2021-03-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Sjukt hur man upplever saker olika. Jag har aldrig märkt av att han är särskilt intresserad av Tess på det sättet. Tycker snarare att hans blickar dragits till Emelie från första början. Har bara kollat live så vet inte hur dom vinklat det i programmet men ja som sagt enligt mig har han inte varit intresserad av Tess.

tänkte också så först. Men kolla avsnitt 20 så kommer du börja tveka. 1. Emelie sa att när de satt ihop så drogs han till henne hela tiden och ville prata med henne. 2. de visade när Adrian och Tess biktade sig tsm och det de sa. Tess flörtade såklart! men Adrian besvarade flörten och var väldigt inbjudande. finns 2 bikt scener och de fick mig att börja tveka
2021-03-09, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vart i helvete kan man se intervjun med Luis? Säg inte att jag ska behöva se ett helt avsnitt från huset för den sakens skull?

Ps. Är rasande för att produktionen är såna nollor

Tydligen så gästade han kvällens studio så det är i studioavsnittet hans intervju är...
2021-03-09, 22:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Slutet av månaden är det game over men iofs skiter jag i den har knappt sett en match denna säsong, Ingen publik i arena TYSTNAD råder ointressant!
Jovisst. Normalt sett hade jag gått på ett par matcher under säsongen. Färjestad och Lule vill man alltid se lida live. Nu måste man hyra ett suparbås. Har ju nästan vant mig vid tomma läktare men det blir väldigt tråkigt utan publik. Ungefär som BB nu. Tack för att de åtminstone bajsar då och då

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in