Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
"Vill alla väl"? Du har allvarligt missförstått något.
Politiker har bara en förpliktelse, att genomdriva den politik man står för och som finns i partiprogrammet. Högerpolitiker vill inte arbetare väl, sosseledare vill inte kapitalisterna väl. Man företräder de som röstar på en, helt enkelt.
Nej så är det inte och det vet alla som ger sig in i politiken. Man är förtroendevald. Som politiker måste man vara rädd om det förtroendet. Både yrkesmässigt och i sitt privatliv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tammer
Nån borde dra fram Esbjörns släktingar i rampljuset. Vilka är de, vad vill de, vad har de på agendan? Det är ju de som ligger bakom hela problemet och rättegångar och allt annat. Rikta strålkastarljuset på dessa mystiska individer som står i kulisserna och drar i trådarna.
Men fan vad taskigt. Tycker du det skulle vara en lika god idé att hitta alla lik som finns i garderober kring Ebba?
Citat:
Ursprungligen postat av
Massonite
Det är ju klart att skulle det sättas lite mer press på Ebba att genomgå ett friskhetsintyg inom psykiatrin.
Ja jag vet inte vart det skulle sluta för henne.
Narrsersistisk personlighetstörnig med grandiosa drag!
Citat:
Ursprungligen postat av
Stina-Lina
Men Esb hade ingen med.Är det inte litet konstigt. Det ska skrivas ett kontrakt värt flera miljoner.Den ena har ett stöd med är relativt ung rakframn och talför .Den andre en 81.årig man utan stöd.............som också enligt egen utsago känner sej lurad i efterhand
För mej framstår det som att han var underläge.Men det är min slutsats
*Jag finner det synnerligen anmärkningvärt och moraliskt betänksamt
Om jag köpt något dyrt för en billig penning av en gubbe jag ansåg som lite egen. Skulle jag gärna vilja att han hade någon med som borgade att det var vad han verkligen ville.
Citat:
Ursprungligen postat av
MrAndres
Om det stämmer att hyresgästföreningen har betalat 270000kr för att hjälpa Esbjörn Bohlin i detta rättsfall så är det en stor skandal. Och jag hoppas att folk rapporterar detta till hyresgästföreningen till alla medier som finns.
Men hallå i mössan, släpp hyresgästföreningen. Esbjörn verkar ha bott i bostadsrätt väldigt länge. DVS ägt sitt boende. Esbjörn har således inget med hyresgästföreningen att göra. Men vad vet jag Ebba kanske bor i hyresrätt i allmännyttan och de mot all logik stöttar henne i en rättslig tvist.
Citat:
Ursprungligen postat av
N.Armstark
Vad har Esbjörns utseende med detta att göra, han kan inte rå för hur han ser ut!
Helt rätt, jag stavade nog fil med två ll. Många fattade nog och kanske drog på munnen. Men inte du.