2021-03-09, 20:31
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
vad hände?

De satt på varsin sida av köksön och skickade en snusdosa mellan varandra. Blickar och leenden utbyttes Det såg lite kärvänligt ut faktiskt.

Jag är ledsen att de inte visade det episka köksdramat i tre akter i programmet ikväll som du utförligt berättade för mig inatt Så synd att jag missade det alltså.
2021-03-09, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker faktiskt att det är över gränsen att visa sånt, jag undrar om deltagarna verkligen förstår att det kommer ut. De har ju tidigare fått information att toalettbesök inte visas, det borde vara samma regler på utedasset..

Det vet de, de pratade om det tidigare i dag. De verkar vara chill med det, kudos till dem, så då behöver inte folk klaga på FB eller insta över det för de där inne klagar inte, hatten av för dem! Och fr produktionen just i detta fall som vågar korsa lite gränser som PK-folk går i taket för eftersom det bara slutar i ett stelt hus där ingen vågar säga/göra något som är "out of the box".
2021-03-09, 20:32
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag tycker faktiskt att det är över gränsen att visa sånt, jag undrar om deltagarna verkligen förstår att det kommer ut. De har ju tidigare fått information att toalettbesök inte visas, det borde vara samma regler på utedasset..
Ja, jag kände att jag tog ett rejält övertramp att printa det, så låter nog bli framöver. Gillade dock henne den korta stunden på skithuset då det var en genuint söt reaktion
2021-03-09, 20:33
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Snälla, glöm allt jag sa om Judiths sångröst. Jag begick ett misstag.
2021-03-09, 20:34
Medlem
Jag hoppas inte det håller på såhär tills söndag, hoppas dem får tävla sig ur detta
2021-03-09, 20:35
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Nu har jag kollat i dass-kameran i 11 timmar i sträck och väntar på att få se Tanja göra nr1 eller nr2. Har inte sett Tanja en enda gång, vill inte missa det. Vet någon när hon brukar kissa?
2021-03-09, 20:36
Medlem
Nån som vet vad det är för låt Judith sjunger på haha?
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vittvinochkokain
Nu har jag kollat i dass-kameran i 11 timmar i streck och väntar på att få se Tanja göra nr1 eller nr2. Har inte sett Tanja en enda gång, vill inte missa det. Vet någon när hon brukar kissa?
Bra rullning på besöken nu så ge inte upp!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Där ligger denna lilla orm Joel som kunde satt den starkaste spelaren i huset i sitt eget Team.Valde alla i sovrum 2 men inte AD Han borde fan skämmas och immuniteten är som bortblåst i morgonens tävling
Joel förtjänar att åka ut kommande måndag

100%!!! USSH han ska Ut orkar verkligen inte med honom mer! Så jävla missunnsam mot sina kompisar och den största slingrande ormen i huset som bara väntar på att hugga alla kompisarna i ryggen för sin egen vinningsskull
Medlem
Citat:
Nu har jag kollat i dass-kameran i 11 timmar i streck och väntar på att få se Tanja göra nr1 eller nr2. Har inte sett Tanja en enda gång, vill inte missa det. Vet någon när hon brukar kissa?

antagligen när hon är nödig
2021-03-09, 20:37
Medlem
Citat:

Har helt missat att de äntligen lagt till en utekamera, ännu mer förnedrande med dasset nu!
2021-03-09, 20:37
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Snälla, glöm allt jag sa om Judiths sångröst. Jag begick ett misstag.

Det är glömt! Tänkte exakt samma sak nyss, så otroligt jävla trött på henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in