2021-03-09, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Beror på uppfinningsrikedomen samt i farmen så sover dem i sängar om herren kollat på den serien.....

ja på håde jävla sängar som en pall ungefär

stör mig som fan att bb ser igenom bara för att deras prinsessa och bög är i laget hade det varit hedemora kan jag lova att dem hade fått sova ute på marken med bara en filt
2021-03-09, 20:03
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
tess är sexig men är ett billigt luder som besudlats av peddot.

Och innan Pedo så har 50 andra grabbar kommit i alla hennes hål. Tror hon har haft varenda könssjukdom som finns.

Hon har ju t.ex. själv sagt: "vad är det för fel med att ta den i 2:an?" - när några skämtade om det.
2021-03-09, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissSvea
Fan, jag känner bara sorg för Tess. Vi är i samma ålder, och båda tjejer. Önskar jag kunde överföra någon typ av sinne för självironi till henne. Hon tar sig själv på allt för stort allvar...

Blir väl så om man levt på sitt utseende. Tänk dig då att värre ska det bli då hennes skönhet förfaller. Hon kommer garanterat vara en sån satkärring som läxar upp och mästrar söta småtjejer som är nya på jobbet. Om hon inte är det redan nu.
2021-03-09, 20:07
Medlem
PastaCarbonaras avatar
Första dagen och alla deltagare, även dom som förlorade, blir redan bortskämda med en konserv. VaFAN, vad sysslar ni med Big Brother? Utmana dom lite!
2021-03-09, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara
Första dagen och alla deltagare, även dom som förlorade, blir redan bortskämda med en konserv. VaFAN, vad sysslar ni med Big Brother? Utmana dom lite!

precis så jävla dåligt är det
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastaCarbonara

Hoppas de läser alla kommentarer på insta. Så jävla trött på dem.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja på håde jävla sängar som en pall ungefär

stör mig som fan att bb ser igenom bara för att deras prinsessa och bög är i laget hade det varit hedemora kan jag lova att dem hade fått sova ute på marken med bara en filt
Nej du sängarna dem sover i är rätt bra mjuka och täckena är vanliga, Detta är värre ska du veta men kanske du inte kollat på den serien noga....

Handlar inte om vilka deltagare som är var det är bara din lilla fantasi för du har hatobjektet där i laget....
2021-03-09, 20:10
Medlem
esetts avatar
Kan ingen gå ut och skita nu, börjar se riktigt mysigt där ute nu
2021-03-09, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nej du sängarna dem sover i är rätt bra mjuka och täckena är vanliga, Detta är värre ska du veta men kanske du inte kollat på den serien noga....

Handlar inte om vilka deltagare som är var det är bara din lilla fantasi för du har hatobjektet där i laget....

du har testat sängarna?

fan klart du vill skillingryd ska få jobba lite eller vill du att alla ska få pizza?
2021-03-09, 20:12
Medlem
HatarIslams avatar
Hade varit trevligare för alla parter, produktionen, deltagarna och tittarna med en mikrofon som notifierade användaren vid behov av batteribyte.

Börjar bli jävligt påträngande att höra rösten som uppmanar till batteribyte hela jävla tiden.
2021-03-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av esett
Kan ingen gå ut och skita nu, börjar se riktigt mysigt där ute nu

tess skiter nu
2021-03-09, 20:15
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
du har testat sängarna?

fan klart du vill skillingryd ska få jobba lite eller vill du att alla ska få pizza?
Kolla så får du se istället för vara trångsynt och tro att det är ngt annat, Sett avsnitten och det är relativt bra sängar dem har av modell ä, Sak samma madrasserna är bra men som sagt du lär nog inte kollat Farmen misstänker jag...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in