Fast nu får ju de flesta redan skattedeklarationen där allting redan är uträknad av skatteverket, varför behöver de göra en skönstaxering i och med att skatten redan är beräknad?
Fast nu får ju de flesta redan skattedeklarationen där allting redan är uträknad av skatteverket, varför behöver de göra en skönstaxering i och med att skatten redan är beräknad?
För att du inte skriver på och skickar in. Tyst medgivande har diskuterats men är inte tillåtet ännu.
Det är ungefär som Hitler-ed. Jag bekänner mig till det skeva svenska samhället - och här skriver jag under på idiotin - annars sätter staten mig i ekonomiskt fängelse.