2021-03-09, 17:21
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Han var dock snabb och grabba tag i Emelie när han fick en kram och i natt ville han kramas men Emelie fattade inte galoppen i det mörklagda rummet Så han börjar värma upp.
Det var ingen slump att Redaktionen para ihop Emelie och Adrian förra veckan,klart dem frågat AD vem han tycker om/gillar av tjejerna..
2021-03-09, 17:21
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Nu får ju Ystad markera revir på riktigt, annars kommer Therese vara framme igen nästa fest

Thess kommer go for it när det ska sovas i soffan ikväll. Vi får hoppas det blir diss #7 i ordningen av den riktiga casanovan
2021-03-09, 17:22
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Det var ingen slump att Redaktionen para ihop Emelie och Adrian förra veckan,klart dem frågat AD vem han tycker om/gillar av tjejerna..

Mycket bra teori!
2021-03-09, 17:22
Medlem
Ridnes avatar
Haha Joel sitter och tittar surt i soffan på den nyspirande romansen vid köksön Hans plan gick inte i lås.
2021-03-09, 17:23
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det finns fan något där. AD har räknat ut för längesen att Emelie är intresserad, han kan lira som han vill nu
Hehe. Det man såg igår var att han blev lite sugen. Synd att de inte är med i samma grupp just nu för att bygga vidare på gårdagen. Vem vet Emelie lilla kanske släpper till även om kamerorna är på plats och det vanliga man hör varje år " näää i huset kommer jag aldrig att ligga"
2021-03-09, 17:24
Medlem
Chris100s avatar
Citat:
Yep. Ridande MP. Känner du till det?

Ja, något.
Såvitt jag vet så var (är) MP lokaliserat till K1 med barmarksutb förlagd till K3 och vinterutb förlagd till K4.
Du säger ridande MP vilket jag tolkar som i tjänsten (inte enbart vid cerimoniella tillfällen) vilket tyder på att du genomförde värnplikten senast 66/67 då dåvarande Krigsmakten avhästades 1967.

Kanske hade även Kustartilleriet (KA 2) ridande personal förutom Kavalleriet och Artilleriet men det är utanför min kunskapsbas.
2021-03-09, 17:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Yep. Klockrent. Sedan pekar han på Emelie och Tess för att inte göra det för uppenbart.
2021-03-09, 17:26
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Adrian: ”åhh, avokadomacka (fittmacka) fan vad gott!”
Han är straight, äntligen confirmed.
2021-03-09, 17:29
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Yep. Ridande MP. Känner du till det?
Låg i min hemstad.👍
2021-03-09, 17:32
Medlem
xrlpyts avatar
Charmig bajshistoria från Steffi, blev lös i magen när hon jobbade och fick gå ut i en skogsdunge och diarre-spruta, men någon hundägare kom förbi så hon fick avbryta halvvägs..
2021-03-09, 17:34
Medlem
Zingo2s avatar
Börjar gilla Nardos, fan va positiv hon är.👍
2021-03-09, 17:35
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chris100
Ja, något.
Såvitt jag vet så var (är) MP lokaliserat till K1 med barmarksutb förlagd till K3 och vinterutb förlagd till K4.
Du säger ridande MP vilket jag tolkar som i tjänsten (inte enbart vid cerimoniella tillfällen) vilket tyder på att du genomförde värnplikten senast 66/67 då dåvarande Krigsmakten avhästades 1967.

Kanske hade även Kustartilleriet (KA 2) ridande personal förutom Kavalleriet och Artilleriet men det är utanför min kunskapsbas.

Mönstrade '85. Då hade vi fortfarande slottstjänst och diverse officiella ceremonier. Nu minns jag inte filmen som spelades in som gick upp på biograferna men gruppen fick agera statister. Kul tid.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in