2021-03-09, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Började fundera.
Undra om inte sofforna dom släpade dit faktiskt tillhör poolrummet från början, men att dom själva flyttat dom till bubbelnuggen för nån vecka sedan. Kan ha fel.

Tror det också.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Joel till bikten, hoppas han får instruktioner nu om att de inte får använda solstolar och kuddar och soffan från jacuzzirummet osv osv..

edit: Nähä, var bara info om att det finns torr hö i uppdragsrummet..

Herregud. De förlorade tävlingen men får inga nackdelar i form av obekvämlighet. de kan kan lika gärna flytta in till de andra istället. NEJ detta är inte ok!!!
Medlem
Nardos blev syndabock då alltså? Även om Joel, Judith och Ponne även förlorade sina grenar. Pedram fick någon löjlig walkover kan jag tycka. Hursomhelst, hon kanske hade den avgörande tävlingen men den enda som har rätt att beklaga sig över hur andra presterade är Emelie, om mätning av rep mot någon som mätte 1.39cm istället för 2m är något att hurra över.

Kort och gott, hela Joels lag var sämst. Två vinster, Pedrams var bara ett lotteri om ens godkänt eftersom han sneade spiken och Emelie kunde likväl ha chansat med repet och ändå fått närmare 2m än korkade Therese så ingen bör klaga ute vid poolen.

Dom alla förtjänar att ligga där.
2021-03-09, 16:59
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Ush vad jag stör mig på Joel alltså.
Och Nardos må vara trög men hon gör ju åtminstone underhållning och ger oss ett gott skratt. tycker vi kan behålla henne en vecka till
Jag menar ju det! Jag skiter i hur hon presterar, för hon är så rolig att kolla på.

Joel blev ju på riktigt butthurt av att ha förlorat.
2021-03-09, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hon låg och limmade i en halvtimme först och sträcker ut röven. Det var när de snackade i sovrum 1. Säkert runt ett tiden.
Hon äcklar mig så ATTANS mycket, jag tycker synd om Adrian som ständigt sätts i obekväma situationer som han måste ta sig ur
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon kommer nog kasta pigkläderna och köra en lapdance för honom på höskullen redan ikväll

Har en känsla att Emelie har det i sina tankar. Förhoppningsvis har Angel Face redan visat var skåpet skall stå. Men våp är våp och män har reptilhjärnor stundvis.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Nardos blev syndabock då alltså? Även om Joel, Judith och Ponne även förlorade sina grenar. Pedram fick någon löjlig walkover kan jag tycka. Hursomhelst, hon kanske hade den avgörande tävlingen men den enda som har rätt att beklaga sig över hur andra presterade är Emelie, om mätning av rep mot någon som mätte 1.39cm istället för 2m är något att hurra över.

Kort och gott, hela Joels lag var sämst. Två vinster, Pedrams var bara ett lotteri om ens godkänt eftersom han sneade spiken och Emelie kunde likväl ha chansat med repet och ändå fått närmare 2m än korkade Therese så ingen bör klaga ute vid poolen.

Dom alla förtjänar att ligga där.

Nja, Nardos failade stort på att leta nålar eftersom hon inte lyssnar på instruktioner, eller inte förstår dem, trots mååååånga upprepningar.. i slutändan blev det bara en nåls försprång för Steffi, men vad spelar det för roll när Nardos inte ens kunde hitta EN ENDA nål.
2021-03-09, 17:05
Medlem
Hydraulslangens avatar
Om nu bara jävlarna i poolrummet förlorar immunitetstävlingen så kan ju det här bli bästa BB veckan på år och dag!
Medlem
Så Judith verkar vara den enda som vet vad som är halm och vad som är hö. Måste medge att det ger pluspoäng i en förövrigt medioker skara sär.

Intresset att folk som är tittare är i två läger. Folk som vill ge pengarna till den mest "blåsta" för att de är mest underhållande eller till den mest "normala" för att de förtjänar det mest.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur menar du polle. Varför skulle de inte det?

Orolig att det ska bli 1v1 tävlingar framöver och vinner en i poolrummet mot soffrummet så byter de plats.
2021-03-09, 17:06
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kagay1
Hon äcklar mig så ATTANS mycket, jag tycker synd om Adrian som ständigt sätts i obekväma situationer som han måste ta sig ur

Han var dock snabb och grabba tag i Emelie när han fick en kram och i natt ville han kramas men Emelie fattade inte galoppen i det mörklagda rummet Så han börjar värma upp.
2021-03-09, 17:06
Medlem
Tycker allt att produktionen kunde vart lite mer hårdare. Sova i en solstol är ju helt ok. Såna saker kunde dom plockat bort. Dom ska ju lida lite

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in