2021-03-09, 16:51
Medlem
egentligen var det bara Emelie som tog hem en vinst i det andra laget, när det kommer till spik-tävlingen så borde båda ha fått ett nål
2021-03-09, 16:52
Medlem
Chandler Bings avatar
Simon - Campsåmycketbättre
2021-03-09, 16:53
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Vi får sätta vår tilltro till Katti.. att hon räddar honom från hennes klor Simon kommer fälla spydiga kommentarer också men ja, jag är också orolig. Detta är ju hennes chans. Både Pedram och Emelie kommer få psykbryt över det här Hoppas att ÄnglaAnsiktet stålsätter sig.

Jag hoppas att du har rätt. Katti har räddat honom tidigare, senast igår. Men hon värmer upp med Peddo och nu ser sin ultimata chans. Lovar att detta inte slutar bra.
2021-03-09, 16:54
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Emelie flippar för.... du vet vad Putte. Sofforna skall inte bäras in från vinnarna. Det är så farmen fungerar. Torpet får inte hämta saker från Farmen. Men nu är det övervägande "nysvenskar" i den gruppen så BB vill inte bli stormade av inlägg om rasism. Sorgligt.
Joel är Joel. Tja du fattar.
Ja du Grodan hon tjurar för MATEN av alla saker Emelie, Verkar som om det är kris för hon då det är ont om käk nu....

Jepp men Big Brother har problem med reglerna och de som ska straffas är Joel & Ponne resten verkar acceptera, Judith fixa halmbädden hade också gjort sak samma som hon får lite flashback från militären då man låg på halmbädden i tältet
2021-03-09, 16:55
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hoppas de får vara där tills lördag
Hur menar du polle. Varför skulle de inte det?
2021-03-09, 16:56
Medlem
Mouchinos avatar
Nu kanske
Medlem
Ridnes avatar
Citat:

Jag hoppas att du har rätt. Katti har räddat honom tidigare, senast igår. Men hon värmer upp med Peddo och nu ser sin ultimata chans. Lovar att detta inte slutar bra.

Hon kommer nog kasta pigkläderna och köra en lapdance för honom på höskullen redan ikväll
Medlem
Citat:

Det är säkert inte okej, men hade varit UNDERBART om Adrian frivilligt sovit ute i poolrummet. Boom!!
Avslutad
Ska bli riktigt kallt imorrn tydligen. Dom lär frysa röven av sig på utedasset.
Medlem
xrlpyts avatar
Joel till bikten, hoppas han får instruktioner nu om att de inte får använda solstolar och kuddar och soffan från jacuzzirummet osv osv..

edit: Nähä, var bara info om att det finns torr hö i uppdragsrummet..
2021-03-09, 16:58
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Joel till bikten, hoppas han får instruktioner nu om att de inte får använda solstolar och kuddar och soffan från jacuzzirummet osv osv..

edit: Nähä, var bara info om att det finns torr hö i uppdragsrummet..

Började fundera.
Undra om inte sofforna dom släpade dit faktiskt tillhör poolrummet från början, men att dom själva flyttat dom till bubbelnuggen för nån vecka sedan. Kan ha fel.
2021-03-09, 16:58
Medlem
Zingo2s avatar
AD är nära Em och tröstar henne.👍
Han är totalt ointresserad av Tess. Så ni kan sluta hoppas på att nåt ska hända mellan dem.
Om nu Judith är så hemsk mot Tanja som skrivs här, varför säger inte Tanja ifrån.
Jag tror dom gillar varandra som kompisar.
Förstår inte er här som bara tänker på kn”””a och svartsjuka.
De drabbade här i BB är Pedram, Judith, Tess, AD och Emelie. Tragiskt tycker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in