Citat:
Vad var oklart menar du? med gärningsman gripen direkt efter dådet. Var saft och bulle stunden inte över än kanske? Det tvivlar jag starkt på.
Det är klart att man måste vara 100% säker på identiteten innan man börjar skrika ut namn, ålder och bakgrund.
Allt annat vore rättsvidrigt, och det gäller säkert utomlands också! (Undantaget sådana skitländer som Ungern då förstås)
Vad vet du om killen kanske sprang omkring med falsk identitet.
Tänk om han kallat sig själv för Vanis?!
Sådana som du klarade inte ens av att vänta några timmar innan ni utnämner Annie Lööf som medbrottsling.
Ni klarar inte av att kolla upp fakta innan ni brölar.
Tokfan omfattades inte ens av den där Gymnasielagen.
Det tog inte ens ett dygn innan gärningsmannens bakgrund var offentlig, men ni hinner ändå börja skrika om mörkläggning.
Om ni inte vill fortsätta ses som små otåliga bäbisar så får ni nog byta stil.
Det är klart att man måste vara 100% säker på identiteten innan man börjar skrika ut namn, ålder och bakgrund.
Allt annat vore rättsvidrigt, och det gäller säkert utomlands också! (Undantaget sådana skitländer som Ungern då förstås)
Vad vet du om killen kanske sprang omkring med falsk identitet.
Tänk om han kallat sig själv för Vanis?!
Sådana som du klarade inte ens av att vänta några timmar innan ni utnämner Annie Lööf som medbrottsling.
Ni klarar inte av att kolla upp fakta innan ni brölar.
Tokfan omfattades inte ens av den där Gymnasielagen.
Det tog inte ens ett dygn innan gärningsmannens bakgrund var offentlig, men ni hinner ändå börja skrika om mörkläggning.
Om ni inte vill fortsätta ses som små otåliga bäbisar så får ni nog byta stil.
Återigen, andra länder som har befunnit sig i liknande situationer där gärningsmannen har blivit gripen direkt efter dådet, har gått ut med uppgifter mycket tidigare än Sverige.
Bra försökt till smutskastning, jag kan läsa mellan raderna att du tuggar fradga där borta. Det är uppenbart för alla att se att Svensk public service återigen apologetiskt gullade med gärningsmannen och nyhetsrapporterade från gärningsmannens perspektiv. När fokus såklart bör ligga på offren. Men det är enbart ett symptom av den tid vi lever i, där Sverige har blivit så feminiserat, mjukt och skört att man hela tiden fokuserar på de stackars gärningsmännen. Det är som ett stort täcke av Stockholms syndrom gentemot alla kriminella.
Din typ av mesiga beteende är ett av de grundproblem som möjliggör fortsatta dåd av denna kaliber. Den mjuka, fega, apologetiska attityd som du uppvisar är vad som leder detta land i fördärvet. Tyvärr är det nog så med dig som med så många andra egocentriska och indoktrinerade individer; ni måste erfara att en av era nära och kära blir slaktade, innan ni inser allvaret.
Som tur är så minskar antalet fegisar som resonerar som dig i hög takt nu då allt fler oskyldiga människor blir drabbade. Vi ser ett uppvaknande runtom i landet där människor äntligen börjar få nog av detta vansinne, tyvärr pga att de själva till slut drabbats av eländet. Vilket är tragiskt och olyckligt i sig.
Det finns inga "ni"? Jag står inte och gömmer mig bakom någon grupp. Jag har min egna åsikt och står för den. Så du kan rikta ditt hat direkt mot mig.