2021-03-09, 10:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Gråta tack.

Yes, hyraulslangen talar alltså för Therese och har alltså ställt in sig på att Therese har en taktik mot Pedram.

Dom är samma person om ni undrar här inne.
2021-03-09, 10:10
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Jag tror absolut att du har rätt i allt. Jag har noterat exakt samma saker och det stämmer. Även om Therese vet att hon ser bra ut tror jag att hon känner en konkurrens mot Emelie i utseendet också. Therese ser ut som ett träsktroll osminkad när Emelie är naturligt söt.
Messitessi vill vara ensam på tronen att se bra ut och då trycker hon ner Emelie istället. Typisk äcklig avundsjuka hos en osäker människa

Tess har försökt med Taylor så länge och han dissar henne så jävla hårt varje gång så hon har gått över till operation att försöka förstöra det mellan Emelie och Taylor. Igår erbjöd hon Taylor ännu en gång att ligga i hennes säng i natt. Förhoppningsvis börjar hon nu förstå att han inte är det minsta intresserad. Hon får gå för det tredje bästa då Simon är upptagen. Taylor vill istället ligga hos Emelie. Han gör ett försök men Emelie fattar ännu en gång inte inviten
2021-03-09, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Tess har försökt med Taylor så länge och han dissar henne så jävla hårt varje gång så hon har gått över till operation att försöka förstöra det mellan Emelie och Taylor. Igår erbjöd hon Taylor ännu en gång att ligga i hennes säng i natt. Förhoppningsvis börjar hon nu förstå att han inte är det minsta intresserad. Hon får gå för det tredje bästa då Simon är upptagen. Taylor vill istället ligga hos Emelie. Han gör ett försök men Emelie fattar ännu en gång inte inviten

Är det sant? När, var, hur? Det är otroligt.
2021-03-09, 10:13
Avslutad
Alltså skrattar så mycket åt Simon. Han är så jävla random.

Vad tycker ni om "KB" frågar Pontus.

"Kobra?!"
2021-03-09, 10:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Är det sant? När, var, hur? Det är otroligt.
Ehum. Vilket av det?
2021-03-09, 10:16
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ehum. Vilket av det?
Edit: Hon ville ses direkt igen när de hade ätit.
2021-03-09, 10:21
Medlem
Citat:
Ehum. Vilket av det?

Erbjudandet att sova tillsammans med henne.
2021-03-09, 10:25
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Erbjudandet att sova tillsammans med henne.
Skrev ovan. Hon ville att han skulle träffas direkt efter maten. Men kloka Nardos höll sig vaken och såg till att han lade sig i rätt sovrum och hade uppsikt över honom. Med kommentarer att han typ redan "har sällskap". Hon spanade hårt när båda gick tillsammans och skulle lägga sig.
2021-03-09, 10:25
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Om man kan köra en Robinson-vecka i ett hus med massa elektronik så går det nog utmärkt att köra en farmenvecka.
Malin sa det igår på veckofinalen till alla tittare men dom i huset vet nog inget än.

Det är inte främst elektronik jag tänker på utan det faktum att farmen liksom går ut på att ta hand om djur och bygga upp saker. Robinson är ju lättare för det är inte lika fasthugget vad som måste vara med där. Älskade Robinsonveckan förra året Speciellt när amilia inte fick borsta håret och tog ut frustrationen på Lennie.

Men jag tycker ändå farmenveckan ska bli kul. Hoppas de tar bort allt smink.
2021-03-09, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Det är inte främst elektronik jag tänker på utan det faktum att farmen liksom går ut på att ta hand om djur och bygga upp saker. Robinson är ju lättare för det är inte lika fasthugget vad som måste vara med där. Älskade Robinsonveckan förra året Speciellt när amilia inte fick borsta håret och tog ut frustrationen på Lennie.

Men jag tycker ändå farmenveckan ska bli kul. Hoppas de tar bort allt smink.
Ska bli så jävla nice utan smink! Tjejerna kommer gå bananas!
Kattis kommer nog klara detta bäst tror jag.
Avslutad
Hahahahha varför är Pontus och Simon så jävla roliga helt plötsligt
Medlem
Inte hört ett pip ifrån Judith på hela morgonen.

Ponne spelar över, jag blir arg. *YEeaaHh jiddle jiddle hiddle hooo yEeaahh!* Det var kul den första gången, lite kul den andra också det måste jag medge men nu är det uttjatat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in