2021-03-09, 05:00
Medlem
det värsta kommer vara att få se peddots äckliga flin när dem bli väcka och hans jävla snack han kommer totalt dissa tanja och judith

tess och pedram ensamma i en säng nästa natt????
2021-03-09, 05:05
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Sök hjälp för ditt benzo missbruk ist och sluta back din brush Peddo, han åker snart, så då kan ni drifta fett tungt och så förståru haffa guzz och typ ha det fett najs ba chillax förståru de den mode okej bästa

+1 😂😂😂
2021-03-09, 05:09
Medlem
Lala.s avatar
Jag sörjer att kung Luis fick lämna. Han fick min röst.
Jesper tyckte jag om så mycket också och det blir verkligen tråkigare i huset utan dem två. De var både roliga och kloka.

Det behöver komma in någon mer i huset, gärna någon äldre man till Katti!
2021-03-09, 05:14
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejenduvillha
Dubbelmoralen och hycklandet vet inga gränser hos TV4 tydligen... Katti åker på autonominering över en skitsak som t.o.m flera samer har gått ut och sagt "neeeeej, det är inget vi tar illa åt oss av" men det sätter sig tv4 över o bestämmer att jo det var kränkande, inte ens den befolkningen som tillhör det får ha något att säga om det...
Men Judith däremot, som beter sig riktigt vidrigt stundtals (vilket jag personligen skiter i, det jag inte skiter i är att hade en kille gjort likadant hade hant åkt ut med huvudet före o blivit stenad till döds) det är såå fel, var fan är jämställdhetskrigarna nu?

Väl talat! Hoppas Judith hänger löst nästa veckofinal. Hon är sexuellt aggressiv mot tjejerna som inte vågar säga ifrån.
2021-03-09, 05:22
Medlem
Lala.s avatar
Jag läste att det skrivits i tråden att farmenvecka startar idag. Är det spekulationer eller är det bekräftat?
Låter ju väldigt skumt, de kan ju inte driva en farm i ett modernt hus med massa elektronik.

Jag hade hoppats på Robinson-vecka och att de bara fick äta kokosnötter för då hade de blivit tjuriga och tagit ut frustrationen på varandra = drama!
2021-03-09, 06:29
Medlem
Vad hände inatt, nån som kan fylla i hela natten från 00.00 och framåt.

Skriv med tjocktext så är de lättare för andra och hitta
2021-03-09, 06:43
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
Jag läste att det skrivits i tråden att farmenvecka startar idag. Är det spekulationer eller är det bekräftat?
Låter ju väldigt skumt, de kan ju inte driva en farm i ett modernt hus med massa elektronik.

Jag hade hoppats på Robinson-vecka och att de bara fick äta kokosnötter för då hade de blivit tjuriga och tagit ut frustrationen på varandra = drama!

Om man kan köra en Robinson-vecka i ett hus med massa elektronik så går det nog utmärkt att köra en farmenvecka.
Malin sa det igår på veckofinalen till alla tittare men dom i huset vet nog inget än.
2021-03-09, 06:45
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Sök hjälp för ditt benzo missbruk ist och sluta back din brush Peddo, han åker snart, så då kan ni drifta fett tungt och så förståru haffa guzz och typ ha det fett najs ba chillax förståru de den mode okej bästa
Tjock tunga bars bror

^%$#@^^&&%$$#$

Hände något kul i natt?
2021-03-09, 06:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Som jag har längtat efter att de ska bli ett par ALDRIG att jag såg fel. Detta var vad som hände:
Tess flörtade framför Emeli i köket. Emelie föröskte flörta hon också men tess var såklart skickligare. Vid nått tillfälle så bad E adrian att slänga någon påse. han gjorde det. Tess sa något och E svarade "ja jag bestämemr över honom" skämtsamt.

Här någonstans laddades min sida om och när den hade laddat klart ser jag att Tess och Emelie står på varsin sida av stekpannan med nardos och Adrian i mitten och båda saltar/pepprar maten samtidigt, och tittar på varandra som om de vill döda varandra. Såg ut att vara taget direkt ur film, värsta scenen!
Samtidigt står nardos och adrian i mitten av dem och båda tittar på varandra och kan inte hålla sig för skratt när de ser T och E vilja slita sönder varandra med blick och ansiktsuttryck men försöker maskerar det med att aggresivt peppraa/salta maten samtidigt.

I denna stund var det uppenbart för alla inblandade att Emelie var svartsjuk och upprörd på tess när hon flörtade med adrian. Adrian log jättestort och kollade på nardos som också log och båda började skratta tyst för sig själva.

När E insåg att hon hade tappat kontrollen nyss och gjort sig transparant sa hon åt joel att de skulle gå och lägga sig. Adrian frågade "va? ska ni gå och lägga er nu?" men Emelie svarade inte utan gick bara iväg.

så fort BB säger "godnatt" (ca; 1h senare) går Adrian till sängen och ska sova. Emelie har redan somnat så han förösker väcka henne diskret genom att flytta på stolen som ligger vid sidan av sängen. Det låter mycket men E vaknar ej (hon är vaken egentligen). Så han börjar sitället dra med handen över grejrna som ligger det lilla bordet bredvid sängen och det låter JÄTTEMYCKET. Men är ändå smooth. E vaknar. Han lägger sig ner och E kommer närmare och säger "är du sur för att jag tidigare sa att jag bestämemr över dig?"
A: Va? Nej. Det är ingen fara, oroa dig inte över det
E: det var bara ett skämt, jag menade inte det så, jag var bara sarkastisk
A: hahah nej det är lugnt, du kan säga vad du vill till mig och vara hur sarkastisk du vill mot mig. det är helt ok, jag tar inte illa upp. det är helt lugnt.

säger han samtidigt som han klappar henne på armen. Och sedan låter han armen vara kvar på henne och förväntar sig att hon ska besvara inviten,

Men hon vänder sig om, så hon har ryggen mot honom. precis som de har sovit alla andra kvällar

FAAN Emelie!!!!

FAN vad frustrerad man blir!!!
2021-03-09, 07:21
Medlem
Ok. Taggad för en ny vecka och en ny deltagare som dom måste plocka in för att det ska bli trovärdigt
2021-03-09, 07:27
Medlem
Dan88s avatar
Jag har inte följt denna säsong pga studiosnacket.

Vilka har haft sex?
2021-03-09, 07:46
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dan88
Jag har inte följt denna säsong pga studiosnacket.

Vilka har haft sex?
Ingen så vitt jag vet....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in