2021-03-09, 07:48
Medlem
Är inte jätte förtjust i att göra såna här veckor, Robinson funkade väl ok. Men att göra Farmen kommer ju inte bli bra, i Farmen är djuren så oerhört viktiga, gården lika viktig. Och det går ju naturligtvis inte att ta in riktiga djur i huset. Visst mjölkningen varje morgon går ju, men det andra går inte. Och betyder detta att det inte blir någon Robinson vecka i år? känns lite som det blir kaka på kaka om dom kör hela den veckan med begränsat med mat, sen ska dom göra om en liknande vecka om typ 2 veckor igen när Robinson har premiär.
2021-03-09, 07:51
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Är inte jätte förtjust i att göra såna här veckor, Robinson funkade väl ok. Men att göra Farmen kommer ju inte bli bra, i Farmen är djuren så oerhört viktiga, gården lika viktig. Och det går ju naturligtvis inte att ta in riktiga djur i huset. Visst mjölkningen varje morgon går ju, men det andra går inte. Och betyder detta att det inte blir någon Robinson vecka i år? känns lite som det blir kaka på kaka om dom kör hela den veckan med begränsat med mat, sen ska dom göra om en liknande vecka om typ 2 veckor igen när Robinson har premiär.
Robinson vecka gissar jag nästa iom premiären av programmet är den veckan, Farmen i all ära men som du säger det är svårt göra ngt vettigt av det hela ...
2021-03-09, 07:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Natti! Tycker ju är snälla mot varandra. Om ingen beter sig som en idiotisk fitta vill säga. 😘😂

Morning ketchup! Haha, ja, till stor del men var måttligt road att gå igenom 200 sidor med mestadels strunt för att se vad man missat 😂🙈😘men mindre än 50 sidor idag så nu ska jag börja läsa! Besviken att de inte väckte dem kl 7 då det är farmen veckan 😒😂
2021-03-09, 07:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Robinson vecka gissar jag nästa iom premiären av programmet är den veckan, Farmen i all ära men som du säger det är svårt göra ngt vettigt av det hela ...

Robinson har ju premiär 21 Mars, om dryga 2 veckor. Och ska dom göra som förra säsongen så blir det ju Robinson vecka måndagen den 22 Mars och så får dom se premiär avsnittet. Det blir lite tajt kan jag tycka
2021-03-09, 07:57
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Robinson har ju premiär 21 Mars, om dryga 2 veckor. Och ska dom göra som förra säsongen så blir det ju Robinson vecka måndagen den 22 Mars och så får dom se premiär avsnittet. Det blir lite tajt kan jag tycka
Vi får se men gissar nog det kan följa schemat för programmet...
Men ska bli intressant se vad dem får och inte får denna vecka i matväg, Kan bli lite regleringar i det ena och det andra gissar jag lite högt!
2021-03-09, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vi får se men gissar nog det kan följa schemat för programmet...
Men ska bli intressant se vad dem får och inte får denna vecka i matväg, Kan bli lite regleringar i det ena och det andra gissar jag lite högt!

"mjölkning" varje morgon, uppdrag varje dag för att få 20 fläskkotletter eller annat i matväg osv.
Sen blir det väl olika ting 1 mot 1 för att tävla om immunitet.
2021-03-09, 08:04
Medlem
DyslexiKungens avatar
Va tråkigt de blev när Bill Cosby åkte ut, jag hade hellre skickat ut hon som fiser ständigt Kati👌
2021-03-09, 08:06
Medlem
Raskaoverisens avatar
Ska dem nu ha Farmen veckan som Tema?
Då kan man väl inte ligga o sova denna tid
Mjölka fodra djuren etc.
2021-03-09, 08:09
Medlem
Sparka upp fanskapen nu! kan ju tro att detta är nån jävla semester
2021-03-09, 08:09
Medlem
Jag somnade ju som vanligt blev det nåt drama
2021-03-09, 08:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Jag somnade ju som vanligt blev det nåt drama
ska läsa ikapp men det viktigaste kanske någon vänlig själ kan tala om.
2021-03-09, 08:11
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Är nog bara Farmen tävlingar dom ska göra, är ju knappt nån av dom här skrikande hjärndöda dårarna som har hjärnkapacitet nog att hälla upp ett glas mjölk! Hur i helvete skulle nån i huset kunna mjöka en ko??
På sin höjd att dom får ansvar över en vandrande pinne.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-03-09 kl. 08:13.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in