Citat:
Ursprungligen postat av
Nuroch123
Som jag har längtat efter att de ska bli ett par ALDRIG att jag såg fel. Detta var vad som hände:
Tess flörtade framför Emeli i köket. Emelie föröskte flörta hon också men tess var såklart skickligare. Vid nått tillfälle så bad E adrian att slänga någon påse. han gjorde det. Tess sa något och E svarade "ja jag bestämemr över honom" skämtsamt.
Här någonstans laddades min sida om och när den hade laddat klart ser jag att Tess och Emelie står på varsin sida av stekpannan med nardos och Adrian i mitten och båda saltar/pepprar maten samtidigt, och tittar på varandra som om de vill döda varandra. Såg ut att vara taget direkt ur film, värsta scenen!
Samtidigt står nardos och adrian i mitten av dem och båda tittar på varandra och kan inte hålla sig för skratt när de ser T och E vilja slita sönder varandra med blick och ansiktsuttryck men försöker maskerar det med att aggresivt peppraa/salta maten samtidigt.
I denna stund var det uppenbart för alla inblandade att Emelie var svartsjuk och upprörd på tess när hon flörtade med adrian. Adrian log jättestort och kollade på nardos som också log och båda började skratta tyst för sig själva.
När E insåg att hon hade tappat kontrollen nyss och gjort sig transparant sa hon åt joel att de skulle gå och lägga sig. Adrian frågade "va? ska ni gå och lägga er nu?" men Emelie svarade inte utan gick bara iväg.
så fort BB säger "godnatt" (ca; 1h senare) går Adrian till sängen och ska sova. Emelie har redan somnat så han förösker väcka henne diskret genom att flytta på stolen som ligger vid sidan av sängen. Det låter mycket men E vaknar ej (hon är vaken egentligen). Så han börjar sitället dra med handen över grejrna som ligger det lilla bordet bredvid sängen och det låter JÄTTEMYCKET. Men är ändå smooth. E vaknar. Han lägger sig ner och E kommer närmare och säger "är du sur för att jag tidigare sa att jag bestämemr över dig?"
A: Va? Nej. Det är ingen fara, oroa dig inte över det
E: det var bara ett skämt, jag menade inte det så, jag var bara sarkastisk
A: hahah nej det är lugnt, du kan säga vad du vill till mig och vara hur sarkastisk du vill mot mig. det är helt ok, jag tar inte illa upp. det är helt lugnt.
[b]säger han samtidigt som han klappar henne på armen. Och sedan låter han armen vara kvar på henne och förväntar sig att hon ska besvara inviten,
Men hon vänder sig om, så hon har ryggen mot honom. [b] precis som de har sovit alla andra kvällar
FAAN Emelie!!!!
Hahaha men NEJ varför missade jag detta fantastiska ögonblick?! Låter ju jättekul ju.. det där när de stod och ilsket saltade och pepprade ikapp
Men fan då Emelie att hon inte fattade.. Då hade hon ju haft honom i hamn
Tack för långt och utförligt svar.. såg det nästan framför mig ;D