2021-03-09, 02:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Det finns en PM-funktion om du nu tror att dina inlägg är så jävla viktiga att inte alla får svara på dem.

Var det ett "mongo-svar" av mig att säga att Simon har ADHD när du frågade just det, om Simon har ADHD?

Nu säger jag det igen: Simon har ADHD och medicinerar för detta. Han har sagt det i programmet.

Blir du arg igen nu?
Jag föredrar att folk som kan svara på poster på ett normalt sätt svarar. De som ej är kapabla till det bör låta bli, särskilt när ingen frågade dem (kanske finns en anledning till det).

Ditt svar bestod av att du blev upprörd över mina frågor, att jag inte sett exakt allt som visats, inte läst allt som skrivits i tråden (lång tråd) att jag borde knipa igen och inte skriva här mer.

Det är redan någon som har svarat på det. En normalt funtad person som kan föra sig bland andra. Ditt svar kan du ge den som frågat dig, om nån ens gör det.
Senast redigerad av Virgo1 2021-03-09 kl. 02:46.
2021-03-09, 02:20
Medlem
SphincterAnis avatar
Så det slutar med Adrian och Emelie i samma säng.
2021-03-09, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Så det slutar med Adrian och Emelie i samma säng.
Adrian tog initiativ till en skedning men Emelie uppfattade inte det och det avbröts lika fort tyvärr
2021-03-09, 02:23
Bannlyst
Den där mammagruppen på Facebook klagar på oss på Flashback, men dom själva sitter och hatar allt Therese gör 24/7.
Gör Nardos nåt liknande är det bara gulligt, vidriga rasister, stackars deras killar om dom har några🤮🤮🤮🤮🤮🤮
2021-03-09, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Adrian tog initiativ till en skedning men Emelie uppfattade inte det och det avbröts lika fort tyvärr
Nu förösker han väcka emelie för att göra ett nytt försök men Ystad kan VERKLIGEN inte flörta och fattar inte någon jävla hint FAAAN vad irriterande som åskådare
2021-03-09, 02:26
Medlem
Ridnes avatar
Simon och Steph har äntligen en egen säng och Steph går å lägger sig på soffan??? Vad har jag missat.
2021-03-09, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Nu förösker han väcka emelie för att göra ett nytt försök men Ystad kan VERKLIGEN inte flörta och fattar inte någon jävla hint FAAAN vad irriterande som åskådare

Nardos är dock en superbra, omedveten eller kanske t.om medveten, wingman

"Adrian, adrian, adrian hur mår du?" "Emeli, emeli emelihur mår du?"
2021-03-09, 02:27
Medlem
xrlpyts avatar
Nu stormade Steffi ut ur sovrummet och lade sig i soffan i vardagsrummet i stället. Ingen aning om vad som pågår, jag trodde sängsituationen var löst i och med att Simon och Luis säng blev ledig i kväll när Luis åkte.
2021-03-09, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Simon och Steph har äntligen en egen säng och Steph går å lägger sig på soffan??? Vad har jag missat.

tror hon lackade på att judith snackade och sen detta jävla snarkandet skicka ute kattis från rummet bums
2021-03-09, 02:28
Medlem
Jaha nu har Pedde börjat kladda på Tanja igen
2021-03-09, 02:29
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:

Hon flippade på ljud från de andra i rummet.

Nu smeker Pedram Tanja... Ansiktena 10 cm från varandra.
2021-03-09, 02:29
Medlem
Citat:

Det var väl för att övriga lät så mycket? Hon sa ju något med "shut the fuck up" när hon lagt sig i soffan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in