2021-03-09, 01:01
Medlem
Borde ha stängt av redan för en timma sedan, kvällen har varit död sedan start. En grupp i sovrummet, några ute o röker och Pedram o Judith kvar i köket då förstod man att kvällen var över. Ca halv tolv tiden.

Hoppas på en bra vecka nu. Robinson och farmen som det gissats på låter som två bra veckor. Jag vill gärna de någon vecka där ena gruppen är fattig och den andra rik. Där en grupp får supa men inte den andra osv. Grejer som skapar intriger. Jag har fortfarande ett svagt minne från mycket unga dagar där BB-huset är delat på mitten med galler och det är delat på fattiga o rika. Hur dom rika satt och mumsa lyxmat och drack bubbel medan dom fattiga fick sitta och tjafsa om hur maten skulle fördelas. Måste ha varit den första eller andra säsongen.

Med det sagt, nu är det autopilot, försöka att koppla loss ifrån TVn där liven rullar och förhoppningsvis har disciplin till att somna. Och sist men inte minst, FÖRMINSKA INTE MIN RÖV!
2021-03-09, 01:02
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
nu tycker jag dock att adrian deltog i samtalet det sved nog för tess när dem andra började dansa
Vem vet. Den kvinnan kan säkert trycka på rätt knappar. Fråga Peddo.
Trodde först att det var fel på Peddo, nu börjar jag bli jävligt osäker
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pest88
Nardos hamnar i argument med Tess för att Nardos tycker att kvinnor är mer än bara en röv.

Simon går och påstår att Nardos hamna i argument med Tess för att hon gav honom en lapdance.

Simon kör lite fula spel nu. Får se om det kommer med på BB avsnittet imorgon.
Manipulativ. Stämmer det att Simon har ADHD? Eller är det bara nåt de säger.
Senast redigerad av Virgo1 2021-03-09 kl. 02:01.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Eller att Farmen-Kristina kommer in och bossar en väcka hahaha.

fan det hade varit helt underbart
Medlem
Citat:
Eller att Farmen-Kristina kommer in och bossar en väcka hahaha.

Det vore för fint!
Medlem
aina08s avatar
Adrian till Tess: vad hade du för relation med Luis?
Tess: Vi satt ihop...
AD: Ja just det.

Minne som en guldfisk eller...
2021-03-09, 01:04
Medlem
Mergim kanske blir husets tupp. Varje morgon kommer han väcka dom med ett batteri av OOOOH AAAAH!
2021-03-09, 01:04
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Eller den här killen
https://hosting.photobucket.com/albums/b93/2aces/Dawkins.jpg
2021-03-09, 01:05
Medlem
aina08s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Det vore för fint!
Sånt som aldrig kommer hända men det är sånt man får drömma om. Hade blivit kaos!
Några hade vägrat delta. Några hade försökt tjafsa emot henne men de flesta hade grinat av rädsla.
Medlem
Citat:
Adrian till Tess: vad hade du för relation med Luis?
Tess: Vi satt ihop...
AD: Ja just det.

Minne som en guldfisk eller...

Vet att folk gillar Adrians "genuina frågor till folk" men för en annan känns det fake. Sluta fråga och stå upp istället.
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh
Borde ha stängt av redan för en timma sedan, kvällen har varit död sedan start. En grupp i sovrummet, några ute o röker och Pedram o Judith kvar i köket då förstod man att kvällen var över. Ca halv tolv tiden.
De får aldrig riktiga fester på måndagar då finalen är 21:00 och BB vill få deltagarna i säng.

Citat:
Ursprungligen postat av Tanakh

Hoppas på en bra vecka nu. Robinson och farmen som det gissats på låter som två bra veckor. Jag vill gärna de någon vecka där ena gruppen är fattig och den andra rik. Där en grupp får supa men inte den andra osv. Grejer som skapar intriger. Jag har fortfarande ett svagt minne från mycket unga dagar där BB-huset är delat på mitten med galler och det är delat på fattiga o rika. Hur dom rika satt och mumsa lyxmat och drack bubbel medan dom fattiga fick sitta och tjafsa om hur maten skulle fördelas. Måste ha varit den första eller andra säsongen.

Med det sagt, nu är det autopilot, försöka att koppla loss ifrån TVn där liven rullar och förhoppningsvis har disciplin till att somna. Och sist men inte minst, FÖRMINSKA INTE MIN RÖV!

De har inte budget att göra sådana stora grejer. Sedan vågar BB inte utmana deltagarna för om de skulle skita i allting så vågar de inte straffa dem.
2021-03-09, 01:06
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Manipulativ. Stämmer det att Simon har ADHD? Eller är det bara nåt de säger, eller kanske en mytoman-lögn från Simon.

Har du träffat någon med ADHD nångång? Simon bockar samtliga kriterier, det ser man efter att ha följt honom i 5 minuter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in