Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Borde ha stängt av redan för en timma sedan, kvällen har varit död sedan start. En grupp i sovrummet, några ute o röker och Pedram o Judith kvar i köket då förstod man att kvällen var över. Ca halv tolv tiden.
De får aldrig riktiga fester på måndagar då finalen är 21:00 och BB vill få deltagarna i säng.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tanakh
Hoppas på en bra vecka nu. Robinson och farmen som det gissats på låter som två bra veckor. Jag vill gärna de någon vecka där ena gruppen är fattig och den andra rik. Där en grupp får supa men inte den andra osv. Grejer som skapar intriger. Jag har fortfarande ett svagt minne från mycket unga dagar där BB-huset är delat på mitten med galler och det är delat på fattiga o rika. Hur dom rika satt och mumsa lyxmat och drack bubbel medan dom fattiga fick sitta och tjafsa om hur maten skulle fördelas. Måste ha varit den första eller andra säsongen.
Med det sagt, nu är det autopilot, försöka att koppla loss ifrån TVn där liven rullar och förhoppningsvis har disciplin till att somna. Och sist men inte minst, FÖRMINSKA INTE MIN RÖV!
De har inte budget att göra sådana stora grejer. Sedan vågar BB inte utmana deltagarna för om de skulle skita i allting så vågar de inte straffa dem.