2021-03-08, 22:56
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Emelie hade kedjat fast Adrian i sin källare
"Snälla, Emelie! Ge mig vatten, åtminstone!"
"DEU HÅNGLA MÄJ TESS SEÅ DEU FÅUR VANN NÄR JA SÄR SÅ!"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Redo för storm nu.. men kan inte bara vara jag som gillar relationen mellan Nardos och Simon?

Shiiiiet vågat uttalande!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han är ledsen över att Luis åkte ut eftersom de connectat jättebra senaste dagarna. Sen var han ledsen när Katti kramade om honom och sade att han måste stå på sig om han tycker att de är för på och kör med honom därinne. Hon slog nog huvudet på spiken där.
Ååh tack för uppdateringen... det var ju trist att han tappade sin kompis men han och Katti kanske kan stötta varandra lite.
Medlem
SphincterAnis avatar
Haha Therese är igång igen.

De frågar Joel vem av killarna han diggar.
Pedram: "Inte Simon, han är din easy way out"
Therese: "Du menar som Judith är din easy way out?"
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahah jag skojar ju.

Inte om att jag knappt sett Therese skratta, though. Tror aldrig jag sett henne skratta genuint, varken åt Pontus eller någon/ting annat. Och inte heller om att jag tror att Pontus drar "sjuka" skämt. Har hört att han försöker, men han är ju lika tråkig som Fröidh på den fronten. Han kan kläcka ur sig småroliga kommentarer ibland, men är alldeles för tryhard.

Och för att svara på din fråga: nej, jag tittar knappt på liven längre.

Okej, det kan vara där det ligger då. Jag slår på liven när jag vaknar, kanske snoozar lite, har den på nästan hela dagen.. patetiskt kanske, men jag bryr mig inte. Pontus är en kalkylerande råtta, ser alltid till att spexa till det och vara närvarande när han känner av att "shit, det här kommer med i avsnittet!", MEN:

Det finns många stunder, nästan varje dag, när han spinner loss med skämt efter skämt på sjuka teman, och både Tess och Steffi vrider sig av skratt.
2021-03-08, 22:57
Medlem
Nardos bröst
http://www.laddy.se/visa-bild/1081/
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Heeelt otroligt. Visste inte ens att hon hade ett skratt. Är det verkligen att NAILA, och inte bara tur dock? Klart han träffar korgen någon gång om han kastar 350 bollar i minuten mot den, men det betyder ju inte att han är en talang på basket på något sätt, föschtåruvajamenar

Haha skrattar högt nu. Helt klart kan du ha rätt. Kan också vara att hon hade för mycket luft i lungorna och gjorde en utandning och lät som ett skratt
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Folk borde maila tv4 och påpeka att hennes beteende är oacceptabelt.

Kanske skulle göra det. Får se hur det artar sig ikväll, det bådar dock inte gott - reptilhjärnan kopplades på efter en öl.
Förstod dock aldrig vilken incident hon fick en varning för? Var det ang. Emelie eller var det något med Peddos snopp?
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Klarar i n t e av Judith. Skäms för att hon va min favorit v. 1 ...
Shit happens. Även jag föll för det.
Medlem
https://d2iltjk184xms5.cloudfront.net/uploads/photo/file/81525/original.jpg Först var det Luis men nu Nardos och Simon
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Redo för storm nu.. men kan inte bara vara jag som gillar relationen mellan Nardos och Simon?
Det är en sådan story som man läser i en bok.
Hat, hat, förståelse, tycke och till sist respekt.
Cool.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
"Snälla, Emelie! Ge mig vatten, åtminstone!"
"DEU HÅNGLA MÄJ TESS SEÅ DEU FÅUR VANN NÄR JA SÄR SÅ!"
Hahahahah känns som att det är det enda jag skriver i den här tråden men jag älskar dig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in