2021-03-08, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diskjocke
Hon kommer få ett storhetsvansinne, hon kommer älta, och älta detta hela veckan nu, dom behöver inte filma henne för vi vet redan va hon kommer säga. Jag kommer hata henne mer och mer.

Mm, jag är rädd för det. Precis börjat klara av människan, för visst har hon fina stunder men de är inte många. Om den lilla ödmjukhet hon hittat senaste tiden försvinner så åker hon ner i botten igen snabbare än snabbt
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Precis så har jag sett det också.
Man såg det framför sig, givet att Mowgli är kvar och ser fadersgestalten Baloo dansa ut. Finaste relationen i huset utan tvekan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Såg inte själv, men hörde att den var fäst med knappar som lätt gick upp. D.v.s. om någon tog tag i kjolen när Emelie sprang skulle den åka av, vilket den gjorde. Som sagt såg jag inte själv, så jag håller mina åsikter inne tills Emelie har kommit ut och kan berätta om det själv
Såg inte heller det, men det låter märkligt.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Gynning är Emelies idol. Apropå att vi var några häromdagen som tyckte hon påminde lite om henne.. Emelie lär gilla de kommentarerna 😊

Vill se någon brutalfingra henne ala Gynning innan hon ska jämföras.
Medlem
RegnochSols avatar
Att Judith inte fick en varning, alternativt blev autonominerad, för sitt beteende häromnatten är uppseendeväckande. Hade det varit en man som betett sig på samma sätt men mot kvinnor hade personen blivit inkallad i bikten omedelbart, blivit autonominerad samt fått alkoholförbud på kommande fest.

Nej, hoppas att Judith lämnar nästa måndag, följd av Ponne och därefter Pedram.
Medlem
xrlpyts avatar
Ja men filma gärna en gråtande Katti ensam i ett sovrum
2021-03-08, 22:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Tack för en bättre citering än min. SÅ fint!

Ja det var riktigt riktigt fint.. Tror det var det mest känslosamma ögonblicket denna säsong förutom när Simon sa "Jag älskar dig Nardos" när de fick släppas fria. Men detta toppar faktiskt. <3
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Såg inte själv, men hörde att den var fäst med knappar som lätt gick upp. D.v.s. om någon tog tag i kjolen när Emelie sprang skulle den åka av, vilket den gjorde. Som sagt såg jag inte själv, så jag håller mina åsikter inne tills Emelie har kommit ut och kan berätta om det själv
Emelie skrek högt nej och försökte springa ifrån så det kvittar vilken sorts kjol det var. Judith skulle hört nejet och sprungit åt andra hållet tillbaka till de som ville ”leka”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBZ
Hur kan man råka dra ner någons kjol?

Undrar också...

Citat:
Ursprungligen postat av ZlantanIbrahomovic
Wtf

Verkligen.

Hela texten från Judiths instagram för den som vill se https://i.imgur.com/yjAcxX4.jpg
Medlem
FarbrorFranks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
DU kan va meningslöst babbel av tvivelaktig kvalité.

Konung Luis ska vara kvar!
Skönt att vi slipper honom. Jag fick rätt, toppen! 😎
Medlem
Lakkajens avatar
Haha har ni sett vad alla Nardos stöttare går loss på BBs instagram? Att det är riggat att inte Katti åkte? Detta är precis varför jag kommer fortsätta rösta på Katti. Hon triggar alla feminister.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Nardos: "Du kommer bli nästa Carolina Gynning"
Emelie (jävligt nöjd): "Hon är min idol"
Skrattade så jag ramlade ur soffan, självinsikt lika med noll.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in