2021-03-08, 22:22
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Kör de på hela Farmen-konceptet så ska ju storbonden också välja en s.k. gårdsfru/gårdskarl, och utse förste kämpe. Som i sin tur ska välja andre kämpe. Och sen ska den välja vad de ska mötas i för gren. Oh oh oh, kan bli bra det här! Haha.
BB såg ju till att Joel fick en fördel, han väljer Nardos till gårdsfru
2021-03-08, 22:22
Medlem
Zingo2s avatar
Pontus är riktigt hemsk. Besviken på Judith när hon sa ”bästa måndagen”
De enda som är ärligt ledsna är Simon, AD och Kattis.
2021-03-08, 22:23
Medlem
Intressant ändå att när Malin frågade Emelie på liven om vem hon helst vill ha kvar svarade hon "Nardos eller även Simon"
Nu verkar det som att Luis var hennes närmsta där inne plötsligt? Förstår och delar dock hennes besvikelse över att behöva ha kvar Therese...
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Kommer gråta om han inte hänger löst nästa vecka. Tillsammans med Katti och Tess.
Jag måste skärpa mig och inte skriva mer om honom för det kommer inte se bra ut 😬
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Ja du Grodan denna var enkel att hitta de 2st första sedan trodde jag Tess ryker för det skulle följt mallen, men nu Loui iofs han gjorde inget väsen av sig men han tog utrymmet och var en karaktär inne i huset problemet vem ska hålla i trådarna nu då???

Putte, hade Luis visat den sidan han har bitvis hade han varit stenpopulär. Men han höll tillbaka, varför vet jag inte. Tess åker inte när det är fem personer att välja på.
Medlem
xrlpyts avatar
Hade gärna lyssnat på Steffi Simon och Tess vid bubbelnuggen ..........
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Ja den kommentaren från Judith var riktigt onödig
2021-03-08, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Ska bli spännande att se hur narcos hanterar detta nu, återgå till den äckliga personen hon var i början eller stanna med till huvudet den lugna sidan som man står ut med

Hon kommer få ett storhetsvansinne, hon kommer älta, och älta detta hela veckan nu, dom behöver inte filma henne för vi vet redan va hon kommer säga. Jag kommer hata henne mer och mer.
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Judith är själaglad ikväll ska det slickas, sugas å klämmas hon skiter väl i Luis
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Hur Luis och Simons fina relation startade

(FB) Big Brother 2021

Timon och Pumba is no more
Medlem
Hur länge tror vi innan Tess sätter igång med AD ikväll? Har hon fått någon ny godis-bh?
2021-03-08, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leden
Positivt överraskad än så länge. Vi får se vad produktionen gör av detta. Om inte Joel blir storbonde..vad blir hans fördel isf?

Ja du, den som lever får se! Vore ju oerhört lame om det faktiskt
är kudden som så många spekulerat i, haha..
Det kan ju också vara så att han får någon fördel med mat eller så också om de nu måste klara av uppdrag och så vidare för att få belöningar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in