2021-03-08, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det enda bra med Narnia är hennes kropp, som hon är för pryd för att visa. Då måste hon snacka skit om andra tjejer som inte är lika pryda som henne. Och kvinnohatarna på Flashback älskar det.

Sluta snacka skit. Nardos hyllade Tanja för att hon visar sin kropp men påpekade även att Tanja gjort det sedan dag 1 och det inte blir samma påklistrade grej som när Therese slänger av sig kläderna när hon hänger löst men innan dess har varit i nivå med Nardos prydhet.

NOTERA DETTA: När Tanja stod och duschade naken förra helgen så sa Therese att "jag skulle aldrig visa mina bröst, det är under min värdighet" något i den stilen, sedan kom hon på att det lät ju taskigt mot Tanja som stod där o duschade naken så hon sa "men det är jag som tänker så, jag menade inget illa mot dig". Det är fan defintitionen av att trashtalka ner andra tjejer och "vara lite bättre", inte första gången hon fäller en giftig kommentar för att sänka en annan tjej. Och att hon nu slänger kläderna trots att hon för en vecka tyckte det var mer eller mindre "billigt" att göra så säger mer om henne än om andra. Sådana tjejer är toxiska.
2021-03-08, 13:50
Medlem
xrlpyts avatar
Intressant att tjejerna som duttar mest med ansiktskrämer av alla möjliga slag, dvs Tanja och Tess, är de som har mest hudproblem i just ansiktet..
2021-03-08, 13:51
Medlem
DjPuttes avatar
haha Pedrams bönstjälkar är likagrova som Joels måsste vara rezpekt av mannen Pedram just nu.....
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eljam
Jo, men fick hon inte en fråga från tittarna om varför hon varit så ensidig, eller något liknande? Jag vill få för mig att det är därför hon försöker forcera ut sina andra sidor just nu. Självklart för att inte bli utröstad, det handlar ju ändå om en mille.

Jo, precis det jag menar. Det är just det jag tycker är uppseendeväckande och genant, lägger ingen övrig värdering i det.
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Oooh, hej Steffi..!

https://ibb.co/b3wjRLq
Hon är klart den sötaste/snyggaste tjejen i huset.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
AD har ju Tess i Friend zone nu om du inte glömt bort det Grodan, Han har genomskådat henne till 100% säkerhet att det är bara det yttre hon lever på och inget annat!

AD känner nog mer samhörighet till Loui & Katti på det mentala planet helt enkelt då han anser att han får mer ut av dem är övriga i huset, Sedan om han lyckas smälta in vete sjutton Grodan men ngt är vaj med AD helt klart!

Hoppas bara Tess också har märkt det. Hon har ju växlat upp de senaste dagarna.
Jaja vi får se den här veckan

Haha. Angel Face kommer in på gymmet. Tess ligger och snackar med Peddo.
AD: Stör jag?
Tess: Neeeej! och ett leende från öra till öra.
Medlem
HatarIslams avatar
Pedo lär dom andra hur man styrketränar.

Jävla muppjävel.
2021-03-08, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Visst är det så. Jag som börjat störa mig mer och mer på henne allmänt blir nu OERHÖRT irriterad på dialektschizofrenin.

hahaha jaa, tänk dig om 60 dagar om hon är kvar, vad har hon för dialekt då månntro? Grövsta norrländskan eller skånskan kanske hahaha
2021-03-08, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
När hände det? Måste ha missat den omgången av ”pekleken”.

I lördags under tema festen.
2021-03-08, 13:53
Bannlyst
Dom i mammagruppen är så blåsta, dom tror Jesper lämnade big Brother frivilligt förra veckan.
Vem är tönten Patrik som driver skiten, han måste ha noll liv, jävla psykfall.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Pedo lär dom andra hur man styrketränar.

Jävla muppjävel.

Aaaah fyfan.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hoppas bara Tess också har märkt det. Hon har ju växlat upp de senaste dagarna.
Jaja vi får se den här veckan

Haha. Angel Face kommer in på gymmet. Tess ligger och snackar med Peddo.
AD: Stör jag?
Tess: Neeeej! och ett leende från öra till öra.
haha såg du hur Peddo skulle spänna sig med 1kg vikter med dem tunna bönstjälkarna han hade, Började skratta åt synen och Tess vill ha AD men han ointresserad so far.....

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in