2021-03-08, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Min farsa och många andra jag känner, säger så.

Varför säger man så? Är alla dom känner efterblivna?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
Hon twerkade igårkväll, på TV. Det hon menar är att det är ok att vara lättklädd och bete sig på ett visst sätt men inte för en killes skull. Inte så som tess gjorde i förmiddags. Hade morgonrocken öppen och satte sig mellan pedram och simon och framför adrian med sina trosor och BH upp i vädret. Hade hon gjort det bara för att det är sån hon är eller för att hon helt enkelt inte tycker det är en big deal osv. så menar nardos att det är ok. Men inte i tess fall där hon gör det för att få tittarröster och förföra killarna. Tess har aldrig gjort liknande de tidigare veckorna och därför blir det så skevt när hon gör det nu
Se mitt svar till någon annan. Tess har varit en cocktease sen hon kom in, hon gillar att visa upp sin kropp.

Jag missade om Nardos twerkade igår, men tidigare under fester har hon skrikit "nej nej inte på tv!" när folk bett henne twerka. Så hon upprätthåller med andra ord en fasad för tittarna..? Så har vi ju det där om oskulden..
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HatarIslam
Här kan vi snacka om att du har ett gravt fel i din åsikt. Är det "fakta" du presenterar, kom då också med en källa på forskning i ämnet i så fall. Jag hävdar att du har helt fel i din efterblivna "analys".

Propagandaspridare...
Lär dig läsa.
2021-03-08, 13:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Här kan vi snacka om att du har ett gravt fel i din åsikt. Är det "fakta" du presenterar, kom då också med en källa på forskning i ämnet i så fall. Jag hävdar att du har helt fel i din efterblivna "analys".

Propagandaspridare...

Läs inlägget igen så kanske du fattar att inte var min åsikt eller "fakta" jag presenterade, utan den som skrev inlägget jag refererade till.
2021-03-08, 13:32
Medlem
destroyer93s avatar
Judith har utvecklas till att bli mitt största irritationsobjekt i huset. Hennes snack om sig själv i tredje person som Jimmy i Seinfeld och att hon ogenerat tar efter andras dialekter håller på att förpesta mig. Det kanske är dags för några dagars BB-paus för mig snart.
2021-03-08, 13:33
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Lär dig läsa.

Du som har "extremt stor läsförståelse", beskriv för mig vad du menar.
2021-03-08, 13:33
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Läs inlägget igen så kanske du fattar att inte var min åsikt eller "fakta" jag presenterade, utan den som skrev inlägget jag refererade till.

Då var du inte tydlig med att det var en referens. Använd citationstecken nästa gång du ska citera någon.
2021-03-08, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Alltså ja! Reagerade redan förra veckan, och nu är det ännu mer och ännu värre skulle jag säga, hehe. Någon form av göteborska är det.

Ja det blir bara mer o mer...Men det är ett väldigt osäkerhetstecken och ett sätt att försöka anpassa sig (härma andra) för att göra sig mer omtyckt...Men för oss som ser det utifrån blir det ju bara ganska tragikomiskt att bevittna, haha...
2021-03-08, 13:34
Medlem
Zingo2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Varför säger man så? Är alla dom känner efterblivna?
Du glömde nog ett du i inlägget. Nä ingen av de som säger så är efterbliven. Varför skulle de vara det?
2021-03-08, 13:35
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Då var du inte tydlig med att det var en referens.
Det står i inlägget att jag såg en tidigare kommentar, och så beskrev jag innehållet i den kommentaren.. går inte att vara mycket tydligare än så.
2021-03-08, 13:36
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det står i inlägget att jag såg en tidigare kommentar, och så beskrev jag innehållet i den kommentaren.. går inte att vara mycket tydligare än så.

Dock var texten uppdelad, tolkningen var att första delen var referensen, man vet inte var referensen slutar när du skriver som du gör.

Det går absolut att vara tydligare än du var där. Sluta lek förvånad att någon misstolkar dig när du är otydlig.
2021-03-08, 13:38
Medlem
Konstruktiv kritik: Om Nardos bara skulle ersätta "Förschtååruu??!" med exempelvis

"Hänger du med på hur jag menar?"
"Eller vad tror du?"
"Vad tänker du?"

Bara någonting som är synonymt med försctåruu så skulle hon låta mycket mindre arrogant och haft ett lite behagligare vokabulär.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in