2021-03-08, 10:48
Bannlyst
I vilket avsnitt var det som Steph erkände att hon bajsade på sig?
2021-03-08, 10:48
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Tjejer vill ha ut Therese för som vanligt är tjejer falska idioter som inte tål kvinnor som är snyggare än dom själva.
Men eftersom man röstar kvar nån så vet jag inte hur dom ska göra för att få ut Therese.
Simon och Nardos verkar sitta säkert.
Jag vill ha ut Therese för att hon är meningslös inget annat. Tycker Tanja är bra mycket snyggare å henne vill jag ha på 2:a plats efter Simon.
2021-03-08, 10:52
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hehe, tack. Och ja, en snabb googling visar att det finns svenska studier som tyder på just det men i och med att den stora gruppen inom prostitution, kvinnor med annan nationalitet än svensk, inte nås av sådana studier och därmed inte är representerade så kan siffran vara missvisande.

Nåväl! Tess gör ju åtminstone ingenting mot sin vilja vad det verkar så återstår väl bara att se om det resulterar i pengar eller inte.

Det stämmer, det man har sett (svårt att veta där med) är just att unga män säljer mer sex än unga kvinnor, vilket jag ändå tycker är intressant. Men precis som du säger är det en svår grupp att undersöka och det är antagligen en större andel kvinnor när det kommer till den utländska tillströmningen.

Precis, vi får se om det ger resultat. Jag är dock tveksam
2021-03-08, 10:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag vill ha ut Therese för att hon är meningslös inget annat. Tycker Tanja är bra mycket snyggare å henne vill jag ha på 2:a plats efter Simon.

Hur menlös är inte tråkiga Emelie jämfört med Therese?
Utan Therese har grabbarna ingen att tråna efter.
2021-03-08, 10:54
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Så sant så. Är riktigt trött på Luis. Den enda roliga moment han haft var på festen när han spydde och skyllde på Simon etc och talade om i kameran. Utöver det sitter han på sitt arsle och nedvärderar de andra

Ja, han har haft sitt moment, det räcker för mig. Dags att ta farväl.
2021-03-08, 10:55
Medlem
Chandler Bings avatar
Fy fan va pinsamt att se Therese gå omkring i öppen morgonrock för att få röster. Äckligt
2021-03-08, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torsten-osten
I vilket avsnitt var det som Steph erkände att hon bajsade på sig?
Fast var inte det bara ett skämt? Det var ju någon av grupperna som hade ett reportage, när de gjorde nyhetssändning, om att Steffi (tror jag det var?) bajsa på dig och tog fram en brun trosa mm. Eller ska hon ha sagt att hon bajsat på sig på riktigt?
2021-03-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing
Fy fan va pinsamt att se Therese gå omkring i öppen morgonrock för att få röster. Äckligt

+1 och nu satte hon sig mellan simon och pedram för att dem båda ska ge henne 100% uppmärksmhet
2021-03-08, 10:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chandler Bing

Ville skrika rakt ut i skam när hon pressade sig ner mellan Simon och Pedram nyss. DET ÄR SÅ PINSAMT.
2021-03-08, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sting4488
Hur menlös är inte tråkiga Emelie jämfört med Therese?
Utan Therese har grabbarna ingen att tråna efter.
Jag tror att en av många anledningar till varför folk stör sig på Therese är för att dom tror att hon försöker gå "emellan" Emelie och Adrian. När det i själva verket inte finns något alls mellan de två. Kolla kommentarerna om Therese på instagram t ex. Folk bokstavligen hatar henne nu pga dom tror att det är nåt mellan Emelie och Adrian.
2021-03-08, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
+1 och nu satte hon sig mellan simon och pedram för att dem båda ska ge henne 100% uppmärksmhet

och adrian ska se henne utan att hon ska behlöva täckas av katti och louis
2021-03-08, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
och adrian ska se henne utan att hon ska behlöva täckas av katti och louis

haha ja det också man såg hon kollade åt adrian håll och öppnade rocken lite mer

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in