2021-03-08, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
bra nardos men du borde säga det alla tyckte i lördags till tess

Du horade ut dig för tittarröster

Hon pikade henne högt om det igår men Tess fattade inte
2021-03-08, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej, att be nån som man känt i två veckor att läsa ens tankar är inte optimalt alls. Skulle inte ens be mina kompisar som känt mig i många år att kunna läsa av mina tankar, knappt jag själv har koll på vad jag tänker 😅

Haha, känner igen mig där du!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith

Nej inte för en stund, men du verkar vara en babbe själv och då börjar jag förstå hur du tänker
Kyla ner dig, ditt hat gör så att du kokar och det förändrar ingenting. Det får dig att framstå som dum liksom Nardos.
Medlem
Citat:
Vet inte om ni redan sett detta och skrivit om det men det står om Judiths beteende i Aftonbladet. (om att hon gett sig på Emelie och tanja)

BB kommer tydligen inte ge henne något straff utan de säger att de har pratat med henne och berörda och att de mår bra.

VA? Jag tror tyvärr det är en stor risk att tex Emelie där inne i huset, med tanke på spelet och miljonen, inte vill hänga ut Judith med risk för att bli utfryst därinne. Tycker BB hanterar det helt fel med tanke på att Katti blev autonominerad.

Jag tror inte de har pratat med henne. För igår återberättade emelie och adrian att hon hade dragit av emelies kjol och judith förnekade det först och sa sen att hon inte mindes. Om de hade pratat md henne så hade hon väl bett om ursäkt när emelie tog upp det
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Så mycket diss. Hoppas hon förstår snart😅
Det verkar hon inte. BBs instagram är översvämmat med kommentarer om det. BB har t.o.m släppt en video om det. Emelie och lebban diskuterar det. Igår bjuder hon in honom in i duschen ensam och står där och väntar i evigheter. Det måste väl vara den lägsta duschen i BBs historia. Angel Face han är bara intresserad av trimma sitt fjun, för det är inte mycket till hårväxt. Ännu en diss. När börjar hon fatta? Det som är mest oroande är att han kommer till slut ge vika.
Det är ju det Emelie också säger.
Senast redigerad av kermith 2021-03-08 kl. 10:05.
2021-03-08, 10:05
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Kyla ner dig, ditt hat gör så att du kokar och det förändrar ingenting. Det får dig att framstå som dum liksom Nardos.

Jag mår alldeles utmärkt. Hur är det själv din sneseglare.
Ta dig en funderare istället.
2021-03-08, 10:06
Medlem
Citat:
Det verkar hon inte. BBs instagram är över med kommentarer om det. BB har t.o.m släppt en video om det. Emelie och lebban diskuterar det. Igår bjuder hon in honom in i duschen ensam och står där och väntar i evigheter. Det måste väl vara den lägsta duschen i BBs historia. Angel Face han är bara intresserad av trimma sitt fjun, för det är inte mycket till hårväxt. Ännu en diss. När börjar hon fatta? Det som är mest oroande är att han kommer till slut ge vika.
Det är ju det Emelie också säger.

Sant allt du skriver. Och ja han kommer nog ge vika.
2021-03-08, 10:07
Medlem
Citat:

Jag mår alldeles utmärkt. Hur är det själv din sneseglare.
Ta dig en funderare istället.
Du vann, jag ger upp. Din pappa är starkare än min. Bye
2021-03-08, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Haloalla
Om hon är kvar, blir det orange t-shirt vi får kolla på igen...

Skulle inte tro det. Om hon får stanna nu kommer hon nog be om ett nytt set godisunderkläder hon kan valsa runt i. Tänk alla sidor vi kommer få se!!
2021-03-08, 10:09
Medlem
Citat:
Att Tess helt plötsligt sitter med sexiga underkläder och öppen morgonrock nu när hon hänger löst är så genomskinligt. Förut hade hon alltid en stor, lång, orange (tror den var orange) sov t-shirt på sig. Jag tycker inte det är fel som tjej att ha fina underkläder och öppen morgonrock. Men att ha det i syfte att "sälja ut sin kropp" när man håller på att åka ut är så osmakligt.

Sen har hon en fin kropp, det håller jag med många om. Däremot tycker jag hon ser så mycket äldre ut än 30 år i ansiktet. Tycker hon ser sliten ut. Det har iofs inget med detta att göra. Oavsett vad, vilken kropp man har, hur man ser ut får man visa upp den. Men när syftet är att vinna röster genom sin kropp så blir det ofräscht, enligt mig.

+ 1 på denna. Jag hoppas att samhället är bättre än sättet hon tänker på och att hon ryker ikväll. Jag hade inte brytt mig om hon sprungit halvnaken från början, det är inget konstigt med det. Meeen att hon gör det för att hon som hon utrryckte det själv "vill visa fler sidor av sig själv" precis dagarna innan hon riskerar att åka gör det väldigt äckligt.
Och ja du har även rätt i att hon ser förbannat mycket äldre ut än 30 i ansiktet, hon har nog festat (på både det ena o andra genom åren) därav kanske det satt sina spår i ansiktet, hon ser härjad ut.
2021-03-08, 10:09
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Att Tess helt plötsligt sitter med sexiga underkläder och öppen morgonrock nu när hon hänger löst är så genomskinligt. Förut hade hon alltid en stor, lång, orange (tror den var orange) sov t-shirt på sig. Jag tycker inte det är fel som tjej att ha fina underkläder och öppen morgonrock. Men att ha det i syfte att "sälja ut sin kropp" när man håller på att åka ut är så osmakligt.

Sen har hon en fin kropp, det håller jag med många om. Däremot tycker jag hon ser så mycket äldre ut än 30 år i ansiktet. Tycker hon ser sliten ut. Det har iofs inget med detta att göra. Oavsett vad, vilken kropp man har, hur man ser ut får man visa upp den. Men när syftet är att vinna röster genom sin kropp så blir det ofräscht, enligt mig.

Det handlar ju dock om en ganska rejäl vinstsumma?
Och enligt dig får man gärna visa upp sin kropp i vilka sammanhang som helst - förutom just när det kommer till tävlingar som involverar pengar då eller?
2021-03-08, 10:11
Medlem
Killthepoors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
ja det är så jävla äckligt när man ser en kvinna helt medvetet sälja ut sin kropp för tittarröster

Det är många kvinnor som säljer sina kroppar för pengar, och ännu fler män faktiskt. Så äckligt vet jag inte...

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in