Citat:
Ursprungligen postat av
lillaflippen
Att Tess helt plötsligt sitter med sexiga underkläder och öppen morgonrock nu när hon hänger löst är så genomskinligt. Förut hade hon alltid en stor, lång, orange (tror den var orange) sov t-shirt på sig. Jag tycker inte det är fel som tjej att ha fina underkläder och öppen morgonrock. Men att ha det i syfte att "sälja ut sin kropp" när man håller på att åka ut är så osmakligt.
Sen har hon en fin kropp, det håller jag med många om. Däremot tycker jag hon ser så mycket äldre ut än 30 år i ansiktet. Tycker hon ser sliten ut. Det har iofs inget med detta att göra. Oavsett vad, vilken kropp man har, hur man ser ut får man visa upp den. Men när syftet är att vinna röster genom sin kropp så blir det ofräscht, enligt mig.
+ 1 på denna. Jag hoppas att samhället är bättre än sättet hon tänker på och att hon ryker ikväll. Jag hade inte brytt mig om hon sprungit halvnaken från början, det är inget konstigt med det. Meeen att hon gör det för att hon som hon utrryckte det själv "vill visa fler sidor av sig själv" precis dagarna innan hon riskerar att åka gör det väldigt äckligt.
Och ja du har även rätt i att hon ser förbannat mycket äldre ut än 30 i ansiktet, hon har nog festat (på både det ena o andra genom åren) därav kanske det satt sina spår i ansiktet, hon ser härjad ut.