Svårt att säga, Rheborg och när han gör Percy eller kamminmannen är väl bäst. Skitgubben och Hardy Nilsson är riktigt bra samtidigt, men Tommy Bohlin är inte mycket att hänga i granen.
Tänkte mest på hur roliga de är efter killinggänget. De har inte lyckats på samma sätt som Inde. Inde har fördelen att han är sin egen chef när det gäller vad som ska komma ut från honom. Hade han varit med i gammelmedia och gjort sketcher så hade han inte haft samma frihet. Friheten att uttrycka sig på ett sätt som är så långt ifrån dagens PK humor är så befriande att se.
Tänkte mest på hur roliga de är efter killinggänget. De har inte lyckats på samma sätt som Inde. Inde har fördelen att han är sin egen chef när det gäller vad som ska komma ut från honom. Hade han varit med i gammelmedia och gjort sketcher så hade han inte haft samma frihet. Friheten att uttrycka sig på ett sätt som är så långt ifrån dagens PK humor är så befriande att se.
Om man mäter rolighet i tittarsiffror så vet jag inte vem som vinner, men Inde måste väl ändå förlora där? När du säger att de inte har lyckats så utgår du till 100% från din egen subjektiva uppfattning om vad som är roligt och inte? Eller syftar du på något annat? eAtt han inte är PK verkar typ vara det enda som han drar publik på,i alla fall om man utgår från denna tråd. Vågar påstå att nästan samtliga fans är snarlika meningsfränder.
Visst är det brutalt skickligt att köra monolog ensam framför kameran i 10 min och sen sätta timingen så perfekt? Undrar hur många omtagningar han gör...
Har han tappat tänderna pga slagsmål, eller är det näringsbrist pga hårt supande?
Jag tror han trillat och slagit sig, i höstas/vintras hade han ett sår i pannan. Kanske gått in i en öppen dörr, ist för att sparka in den, som är så poppis nuförtin
Att han har så få prenumeranter och visningar säger verkligen något om hur vårt samhälle stöpts om sedan mitten av 90-talet. Nu har valfri förortsrappare tiotusentals följare och miljontals visningar, Inde ett par hundra - för 25 år sedan hade det varit det omvända. Inde är viktig för mig, på samma sätt som random Yasin är viktig för Embla och Mohammed...