2021-03-08, 02:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Agree! Jag vet inte varför hon ska framställa sig som hård när det kommer till killar. Köper om hon haft jobbiga relationer innan men ibland vill man bara smälla till henne på käften när hon inte förstår hur mycket hon förstör för sig själv med Adrian när hon säger vissa saker. Hallå Emelie vakna! Han vill inte ha Tess! Kötta! Försök iallafall!

Fan. Vad frustrerad man kan bli av att bara sitta som åskådare

Jag måste göra en judith.
Jag dog. Nu är jag död!
Haha
2021-03-08, 02:56
Medlem
aina08s avatar
Asså seriöst.
Simon låter inte frisk med sina snarkningar.
BB borde ta ett snack med honom så han får träffa en läkare.
2021-03-08, 03:04
Medlem
Min röst hamnade på Simon denna vecka, hoppas han får stanna! Jag hoppas Katti blir den som får lämna.
2021-03-08, 03:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Asså seriöst.

Herrejävlar. Han viks nästan ihop när han andas. Jag hoppas på att de har någon läkare som har sagt att han inte behöver kollas iaf
2021-03-08, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Asså seriöst.
Hahaha ja Emelie har vaknat av snarkningarna. Kom igen Emelie, Mössan ligger där och väntar!

Simon behöver mycket. En ny brud, ett jobb, läkare, vägledning genom livet. Stackarn

Edit: Simon vaknade och verkar nu pulla Steffi. Det blev nu "Tillfälligt Avbrott" hoppsan
Senast redigerad av BronyFurry 2021-03-08 kl. 03:42.
2021-03-08, 03:54
Medlem
JoppeNets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Hahaha ja Emelie har vaknat av snarkningarna. Kom igen Emelie, Mössan ligger där och väntar!

Simon behöver mycket. En ny brud, ett jobb, läkare, vägledning genom livet. Stackarn

Edit: Simon vaknade och verkar nu pulla Steffi. Det blev nu "Tillfälligt Avbrott" hoppsan

Tyckte också att där var något på gång. Trodde han höll på att fälla in den. Men tyvärr så verkade han Bara krypa närmare ock somna. Eller så sover hon och han Håller på att runka upp en överraskning
2021-03-08, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoppeNet
Tyckte också att där var något på gång. Trodde han höll på att fälla in den. Men tyvärr så verkade han Bara krypa närmare ock somna. Eller så sover hon och han Håller på att runka upp en överraskning
Det är svårt att se. Lite aktivtet under täcket, tänkte kanske en skön avsugning men precis innan de bröt så såg jag Steffis ögon så det har nog inte hänt. Verkar vara fingrarna som jobbar mest, tråkmånsar.

Edit: Nu gick högtalaren igång och sa följande: "Detta är Big Brother...Stephanie!"

Bra att BB har koll på så att hon är vaken hahaha omg aja bra att storebror har koll på att det inte är något fuffens på gånger eller så, för helvete Simon, du lyckas inte med mycket denna helgen, tur att det är Måndag nu hahaha... Jissess....
Senast redigerad av BronyFurry 2021-03-08 kl. 04:00.
2021-03-08, 03:58
Medlem
Spajdors avatar
Så de har 3 veckor in äntligen lyckats rotera om i sängkammaren
Ser ju skönt ut...
https://gyazo.com/b90de3a2137b6c2640a3df605f2cf527
Senast redigerad av Spajdor 2021-03-08 kl. 04:03.
2021-03-08, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spajdor
Så de har 3 veckor in äntligen lyckats rotera om i sängkammaren
Ser ju skönt ut...
https://gyazo.com/b90de3a2137b6c2640a3df605f2cf527
Jepp vilken dröm, 1 min efter den bilden så tog sig vår tappra brevbärare loss och sträckte sig och tog sin elefant-gosedjur. Så nu är elefanten emellan dom, ser ju gulligt ut. Men något doppande blev det inte vad jag såg. Kanske lite fingrar i godisgrottan tror jag. Simon verkar vara ganska trasig snubbe han med tyvärr, Steffi är inte rätt tjej för han, hon vet att han inte är rätt för henne heller tror jag. Sad shit.
2021-03-08, 05:26
Medlem
KrossedOuts avatar
Fan, Adrian kanske är bög ändå? På festen i lördags när Ponne skulle hångla med honom reagerade han lite konstigt. Istället för att bara köra, som någon som är trygg i sin heterosexuella läggning (Simon) skulle göra, var han tvungen att markera hur jobbigt det var att kyssa en kille. Kom ihåg att de flesta som avskyr bögar själva är smygbögar.
2021-03-08, 05:47
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Kom ihåg att de flesta som avskyr bögar själva är smygbögar.

Det där är ju bara bullcrap.
2021-03-08, 05:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KrossedOut
Fan, Adrian kanske är bög ändå? På festen i lördags när Ponne skulle hångla med honom reagerade han lite konstigt. Istället för att bara köra, som någon som är trygg i sin heterosexuella läggning (Simon) skulle göra, var han tvungen att markera hur jobbigt det var att kyssa en kille. Kom ihåg att de flesta som avskyr bögar själva är smygbögar.

Helt klart är Adrian Gay

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in