2021-03-07, 22:10
Avstängd
En b-kändis och en analdoktor, seriöst!
Citera
2021-03-07, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1vargen
Vart bor denna kille i Stockholm?

Nej.
Åkersberga
I pappas lilla villa.
Citera
2021-03-07, 22:25
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allvar66
En b-kändis och en analdoktor, seriöst!

Jag tycker det där med Analdoktorn är det enda vettiga här givet en riktigt rubbad Filip Sjöström. Det hänger plötsligt ihop.

Skit ska ha skit!
Citera
2021-03-07, 23:05
Medlem
https://mrkoll.se/bolag/personkoppling-till-Rita-Irene-Elinor-Sj%C3%B6str%C3%B6m/DYuqDYuquerADYuqdYQapuhQbTAQmcYfrkyqRaQkyqRaQuerAu erA

Filip har engagemang och funktioner i 6 olika bolag i form av styrelseuppdrag.
Citera
2021-03-07, 23:35
Medlem
Nu är jag inte helt övertygad om allt som påstås runt detta är helt sant. Men det blir fel med såna här ”ambassadörer”. Ungefär som David Icke, först lät det intressant. Sen började han yra om rymdödlor😄 och allt annat tappar sin trovärdighet. Nu lyckades ju dessa nyttiga idioter att leva upp till vad provaccinsidan säger om antivaxarna. Att dom måste vara gaaalna. Tack Filip
Citera
2021-03-08, 01:35
Medlem
99 av 100 svenskar varken agerar mot något eller har någon övertygelse.
Tycker Filip är en frisk fläkt pga det. Känner inte till något personligt om honom dock.
Citera
2021-03-08, 03:57
Medlem
GrandCanyons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Åh gud ja, 100% på den. Så fort man hör "jag är en entreprenör" så ska man dra åt sig öronen. Den förra "entreprenören" jag stötte på kunde inte ens betala sin egen mat.

Samma, om inte än värre, med psykopater och narcissister som kallar sig "visionärer".

Värst är ändå ”filantrop”.
Citera
2021-03-08, 06:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Killeisthlm
Tror inte du vet vem det är, då du, de facto, inte ens kan stava hans namn rätt.....

Vi är en skara som känner honom men inte inspirerats av honom, vi brukar bakom hans rygg benämna han som Pilip efter den bögiga grejen han gjorde i idol
Citera
2021-03-08, 06:47
Medlem
cece123s avatar
Jag såg Flippan bli intervjuad på tv och aspievibbarna kändes genom tvrutan, sedan kollade jag in Idolklippet..
En väluppfostrad överklassautist..
Stel, rör sig konstigt, säger fel saker.
Man ser juryns förbryllade miner, fast Kishti som själv har asperger verkar ju veta vad hon skulle göra med honom.
Citera
2021-03-08, 06:59
Medlem
Han borde läggas in på psyk.
Citera
2021-03-08, 07:23
Medlem
11433.08s avatar
Killen är bög va? Nog för att han är en psykopat precis som dom som leder den där skitrörelsen av antivaxers "frihet sverige" eller vad dom kallar sig, med synska kvinnor och skit.
Alla dom här har ju hjärnspöken och diagnoser, men, är han bög? Såg idol-klippet och han verkar vara en superbög, och en typiskt narcisist, som de flesta med diagnosen homofil brukar vara.
Citera
2021-03-08, 07:33
Medlem
Bluebeast72s avatar
Karln är ett psykfall o följs av en svans dårar o foliehattar, borde låsas in för samhällets bästa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in