2021-03-08, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lala.
EXAKT! Hon är såååå otroligt desperat och uppmärksamhetskåt. Hon bjuder ut sig och går runt och poserar hela tiden och fattar inte att Adrian blir obekväm. Adrian märker ju att hon vill ha honom och försöker vänligt visa att han inte är intresserad. Men antingen fattar inte Tess eller bryr hon sig inte.
Hoppas verkligen Tess lämnar imorgon för hon är värst i huset.

Sen för några dagar sen så pratade Therese om hur Emelie inte förstår sociala koder osv, när hon nu själv beter sig så... riktigt pinsamt att se på och stackars Adrian som har henne efter sig överallt
2021-03-08, 00:54
Medlem
Citat:
Oj det missade jag. Jag vill att Joel ska hålla Emelie om ryggen för Therese får inte ta med honom på hata-emelie-tåget som hon försöker starta. Adrian är olik många andra i huset. Ett tag trodde jag han bara var där på besök för att utföra något hemligt uppdrag.

jag vill också att joel ska hålla emelie om ryggen. Börjar gilla emelie mer och mer den senaste tiden
2021-03-08, 00:55
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoOneSomeOne
Stämmer, men det syns klart och tydligt att hon svansar.

Absolut..Det gör hon.
2021-03-08, 00:56
Medlem
Som jag sa, ikväll knullar Pedram och Adrian med varandra. Dom ligger i Kattis säng.
2021-03-08, 00:56
Medlem
HatarIslams avatar
Citat:
EXAKT! Hon är såååå otroligt desperat och uppmärksamhetskåt. Hon bjuder ut sig och går runt och poserar hela tiden och fattar inte att Adrian blir obekväm. Adrian märker ju att hon vill ha honom och försöker vänligt visa att han inte är intresserad. Men antingen fattar inte Tess eller bryr hon sig inte.
Hoppas verkligen Tess lämnar imorgon för hon är värst i huset.

Skicka hem Tess till hennes smutsiga mikrolägenhet på 23 kvm. Om jag ser henne på stan kommer jag vilja spotta på henne.
2021-03-08, 00:57
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Sen för några dagar sen så pratade Therese om hur Emelie inte förstår sociala koder osv, när hon nu själv beter sig så... riktigt pinsamt att se på och stackars Adrian som har henne efter sig överallt

Therese är en sådan hycklare, hon om någon förstår inte sociala koder för hon är som en ihärdig fluga efter Adrian som inte vill ha henne.
Jag är så trött på de andra deltagarna som inte biter ifrån till Therese när hon snackar skit.
2021-03-08, 00:57
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Emelie stalkar honom också till viss del, ja. Men hon trycker inte upp stringröv i hans ansikte, hon tvångskysser honom inte, hon tjatar inte på honom.. Hon jagar och förföljer på ett mer raffinerat sätt än Tess ändå :P

Fast det är ju det hon omedelbart borde göra om hon har lite vett i kroppen.
Hon snackar med sina vapendragare att hon är sugen och Joel frågade om han skulle kunna fiska lite med officeren och lägga ett gott ord om Emelie, men det fick han inte under några omständigheter. Varför. Det vore ett fint sätt att lägga kursen för AD. Men nu skall det tisslas och tisslas istället.
2021-03-08, 00:58
Medlem
Citat:
Som jag sa, ikväll knullar Pedram och Adrian med varandra. Dom ligger i Kattis säng.
Fel, det är Joel och Adrian.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Utan minsta tvekan
Medlem
Lala.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuroch123
jag vill också att joel ska hålla emelie om ryggen. Börjar gilla emelie mer och mer den senaste tiden

Håller med. Emelie växer för mig också. Jag gillade inte henne i början och hon är fortfarande ingen favorit för mig men jag gillar att hon inte är lika uppmärksamhetsökande.
2021-03-08, 00:59
Medlem
Therese lägger sig med röven i vädret när Adrian är i samma rum
2021-03-08, 00:59
Medlem
Contragulationss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
4 psykfall som leker något, dom ska inte vara i big brother utan köras direkt till ankaret!! dom är inte friska. fläsk-luis, tanja-tarded , flatdith-flodhäst , bög-el

Så skrev du ju förra året om Julia också, sen på finaldagen stod du i Farsta o poserade med hennes plakat.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in