2021-03-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Men Ponne, det är väl självklart vad Adrian ska få för figur. En liten mössa! Skärp dig nu och kom på det!

Haha! Ja men givetvis!! Jag skäms att säga att jag inte kom på det själv utan fastnade helt i varför de inte gör en fotboll. Men givetvis skall Mössan ha en mössa!
2021-03-07, 23:09
Medlem
Lunatics avatar
Finns en positiv sak om Luis åker.
Simon får en egen säng.
Kanske det blir lite pööka till slut.
2021-03-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Simon får en egen säng.

lär ju ta katti annars om hon åker eller tess så finns 3 av 4 sängar å ta för simon
2021-03-07, 23:11
Medlem
Jag älskade luis efter liven igår. Asså han VAR ju hela kvällen, men nu har jag kollat veckans avsnitt för att kolla hur simon framställs.

Jag kan fan inte sluta jämföra Luis med Steff (och ponne) . Så osäkra och snabba att hålla med den som snackar och uttrycker sig. Kommer tess eller nån och snackar skit då jävlar ska dom prata om det. Dom håller med som fan utan att egentligen tycka så. Är dom osäkra?

Blir fan besviken.
2021-03-07, 23:12
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är iofs sant. Alla med utländsk bakgrund som vill ha hit fler av sina släktingar ska ju verkligen inte rösta på SD. Vill man ha hit sina släktingar ska man rösta på socialdemokraterna, och det blir ju en självuppfyllande profetia på ett sätt, eftersom de anländande släktingarna också kommer rösta på socialdemokraterna som släppte in dem i landet..

Ja. Flickan glömmer att många syrianer är kristna och därför inte älskar muslimer sådär jättemycket. Det har ingen betydelse för henne att kristna syrianer har i århundraden mördats av muslimer och de första som fick ta skiten i Syrien var just kristna. De röstar naturligtvis på SD för de stöder den åsikten. Det är ju inget konstigt med det. Men i Eritreas hjärna är alla utlänningar just utlänningar, alltså en klumpsumma som har allt gemensamt och skall rösta på,sossarna.
2021-03-07, 23:13
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
lär ju ta katti annars om hon åker eller tess så finns 3 av 4 sängar å ta för simon
Kan vara någon Egotrippad som tar den innan Simon.
Eller så tar Joel den bara för att dom inte ska få egen säng.
Luis säng är Simon säng.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Yep. En officer och en gentleman får fem näckrosor av fem möjliga av. Nu hoppas jag att han tar ett snack med Emelie. Bara inte Joel cockblockar dom efter att han inte fick slänga sitt ben på Angel Face och blev förbannad och ville inte att Emelie och AD skulle få sova i samma säng efter det. Han har ju hintat till Nardos att officeren skulle kännas fint

Judith incidenten måste nog räknas in som det mest förvirrade ögonblicket. Enligt lagen är ett nej ett nej, tumme ner är ett nej och räknas som försök till våldtäkt. Alkohol räknas inte. TV4 gör absolut ingenting åt saken och försöker att gräva ner det. Det skulle nog inte vara bra PR. Men att inte följa lagen är ett misslyckande. Judith borde sitta i en taxi på väg till hotellet.

Finns detta på film någonstans så att det kan offentliggöras?

Jag missade fö tyvärr både denna händelsen och badrumsscenen mellan Mössan och Dansösen igår men känns som att jag har sett det nu efter att ha läst i tråden så ändå ok.
Medlem
Det är vackert att se Steph ligga i sovrummet och pratar med gamlingarna medan alla andra ungdomar är i poolen och är vilda. Värmer lite i hjärtat.
2021-03-07, 23:14
Medlem
destroyer93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Simon får en egen säng.
Får Simon och Steph en egen säng så kommer det garanterat bli åka av, oavsett vad de har sagt om att ligga i TV osv

Jag är dock fortfarande rätt övertygad om att det tyvärr blir Katti som får lämna oss. Hennes "kontroversiella" uttalande är ett öppet mål för strötittarna och det kommer att ta ut sin rätt imorgon är jag jag rädd.
2021-03-07, 23:15
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Tror det kan bli tufft för Judith när BB är över och de övriga deltagarna vågar prata med varandra och vågar kritisera Judith utan att behöva tänka på spelet och en miljon kr.

Då tror jag att det kommer pratas högt om hur Judiths obehagliga sexuella beteende var i huset och det kommer bli tufft för Judith. Men BB kommer säkert låta detta fortlöpa och låter Judith hantera skiten efteråt istället för att prata med henne, ge henne en autonominering som katti fick så hon fattar allvaret i det nu innan det är helt försent.

Bra inlägg. Lägg därtill att det Judith gör är faktiskt olagligt.
Det spelar ingen roll om man är i BB och på fyllan. Det finns inget i lagen som gör ett sådant undantag.
2021-03-07, 23:15
Medlem
Och tanja är ju världens finaste. När judith skulle samla pluspoäng hos tanja (inför luis), och snacka skit om simon, så väljer tanja att slå ner det och säga jag får ont i magen när jag märker hur folk vänder saker mot simon.

Vilken jävla hjälte!
2021-03-07, 23:16
Medlem
xrlpyts avatar
Idolbild på Steffi <3 Så vacker.

https://ibb.co/C0vjvqp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in