2021-03-07, 22:52
Medlem
I den här tråden är det enbart JAG (och min son) som sett kvarlevor som hittades 1 meter från större skreva. Det är enbart JAG (och min son) som känt konsistens.
Det är enbart JAG (och min son) som känt lukten.
Och jag tror det finns mer i lilla skrevan.

Lägg ned gris-snacket genast då ni enbart baserar det på mina bilder.

Även om jag hoppas att det är något annat så är JAG helt övertygad om att Polis missat detta helt, det har inte lagts dit i efterhand och även om det nu skulle vara ett djur skulle inte Polisen lämna det på plats då det låg i omedelbar närhet av fyndplats.
Citera
2021-03-07, 22:56
Medlem
Det fanns en person som bodde i Haninge och försvann 2010, kan det vara så gammalt eftersom det tycks svårt att identifiera?

Finns ju fler än DA som försvunnit och bott inom några mils radie från fyndplatsen.
Citera
2021-03-07, 22:59
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
I den här tråden är det enbart JAG (och min son) som sett kvarlevor som hittades 1 meter från större skreva. Det är enbart JAG (och min son) som känt konsistens.
Det är enbart JAG (och min son) som känt lukten.
Och jag tror det finns mer i lilla skrevan.

Lägg ned gris-snacket genast då ni enbart baserar det på mina bilder.

Även om jag hoppas att det är något annat så är JAG helt övertygad om att Polis missat detta helt, det har inte lagts dit i efterhand och även om det nu skulle vara ett djur skulle inte Polisen lämna det på plats då det låg i omedelbar närhet av fyndplats.
Det kan absolut finnas mer, och jag är med dig på att det inte är något utplacerat. Det låter ju som du fick gräva långt ned med pinnen och fiska upp detta, vad än det är. Och jag hoppas polisen gör ett nytt besök på platsen, snarast. La ni tillbaka resterna i det lilla hålet så inte något djur knycker dem?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klumpfisken
Det fanns en person som bodde i Haninge och försvann 2010, kan det vara så gammalt eftersom det tycks svårt att identifiera?

Finns ju fler än DA som försvunnit och bott inom några mils radie från fyndplatsen.
Ett lik från 2010 är där bara ben och tyg kvar av.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Klumpfisken

Skon skulle definitivt inte se så ut ifall det skulle vara 11 år sen. lägg av! det är deniz arda och INGEN annan, svar kommer förmodligen imorgon runt lunch!
Citera
2021-03-07, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Det kan absolut finnas mer, och jag är med dig på att det inte är något utplacerat. Det låter ju som du fick gräva långt ned med pinnen och fiska upp detta, vad än det är. Och jag hoppas polisen gör ett nytt besök på platsen, snarast. La ni tillbaka resterna i det lilla hålet så inte något djur knycker dem?

Ja.
Citera
2021-03-07, 23:01
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Ja.
Toppen. Polisen bör undersöka det här i vilket fall som helst. Eller måste.
Citera
2021-03-07, 23:03
Medlem
Branogbitters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Denna då?
https://www.bildtagg.se/bild/14tef9tb1imkomolhd6woy5
Svårt att se. Jag tror dock inte det är människa, polisen skulle inte ha missat något sådant på plats.
Citera
2021-03-07, 23:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Svårt att se. Jag tror dock inte det är människa, polisen skulle inte ha missat något sådant på plats.
Det är möjligt, men utgångspunkten ska väl vara så att man INTE har högt förtroende för svensk polis?
Citera
2021-03-07, 23:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Airoi
Ett lik från 2010 är där bara ben och tyg kvar av.
Ja, köttslamsorna är för färska för DA och skobilden är ifrågasatt liksom köttslamsan. Det tycks dessutom svårt att identifiera.
Citera
2021-03-07, 23:06
Medlem
Alla inlägg är ju stängda på FB sidan med texten "En administratör har stängt av kommentarsfunktionen för det här inlägget."
Så förmodligen vet gruppen något... som vi övriga kanske får ta del av när måndagen kommer... =/
Citera
2021-03-07, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Branogbitter
Det kan väl bara vara 2 saker iaf. Något som är ditlagt i efterhand, typ en spädgris. Eller något som polisen missat. Om man nu ska lägga dit det i efterhand, så är det en ganska vild chansing att nån ska hitta det. Om man inte själv tar med det dit och fotar det (sorry fotografen, men måste se det som en möjlighet).Redan tidigare så var där en FBare som hittade ett batteri på platsen, så helt rensat verkar där inte ha varit. Jag är ungefär 50/50 på gris/kvarlevor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in