2021-03-07, 22:18
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hur snällt är det av Tanja att säga att AD är snyggast när hon ligger på Peddos bröst
Jaja hon testar och ser vem är svartsjuk och inte svartsjuk..
Peddo vet vi vad han är!
2021-03-07, 22:19
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:
Hur snällt är det av Tanja att säga att AD är snyggast när hon ligger på Peddos bröst

Haha gjorde hon det? 🤣🙈 Ja man kan då inte säga att hon inte är ärlig då iaf

Om inte pedram skulle va så rädd att se dålig och tofflig ut i tv, så skulle han lätt erkänna för Tess vad han känner.

Känns som Tess behöver va kvar ändå så man får se om det blir lugnare och "finare" i nästa fest 😬 eller om hon kör på den nya vilda stilen 😅
2021-03-07, 22:20
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HAHAHAHA

Jag skulle rösta på frågan "är Adrian en bra PT?" och valde nej och får veta att jag måste välja ett alternativ till!
2021-03-07, 22:20
Medlem
Emmvalentines avatar
Citat:

Tess ville för tre dagar sedan att AD skulle ligga i hennes säng. Dissen igår av AD är det grövsta i BB. Det måste nog de flesta hålla med om

Ja den va jäkligt tydlig 🙈
2021-03-07, 22:21
Medlem
Idioter som styr kameran. Både DC och Pool cam har zoomat in på Simon och Pontus. Jag vill fan se hur Emelie springer efter Adrian i poolen. Älskar när tjejer springer efter killar, ser så roligt ut.
2021-03-07, 22:21
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Jaja hon testar och ser vem är svartsjuk och inte svartsjuk..
Peddo vet vi vad han är!

Peddos min var inte nådig när Steph höll med Tanja för andra gången.
Hade någon sagt så när jag vill vara romantisk så hade jag stängt dörren från andra sidan på väg ut.
2021-03-07, 22:22
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Om jag inte sett festen igår hade jag nog varit det men nu, nej. Riktigt pinsamt att gå från "fröken pryd och bättre än alla andra" till porrstjärna på 24h. Får la se om det lönar sig för henne och om hon fortsätter på det lössläppta spåret om hon är kvar

Ja det är riktigt falskt Kanske går hem hos kåta snubbar men inte hos andra.
2021-03-07, 22:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:

Peddos min var inte nådig när Steph höll med Tanja för andra gången.
Hade någon sagt så när jag vill vara romantisk så hade jag stängt dörren från andra sidan på väg ut.
haha med du vet Peddo har en böjelse / Fetish han gillar det där man ser det, Han är en skruvad person i alla dess delar!
2021-03-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det är riktigt falskt Kanske går hem hos kåta snubbar men inte hos andra.

går nog hem hos alla kåta gubbar som bara glor på programmen men för oss som ser liven no no no
2021-03-07, 22:24
Medlem
Vad är det för fel på Adrian?

Han har passerat gränsen för längesen med sin mössa, det måste ju vara något psykiskt men att han har mössan på oavsett situation.
2021-03-07, 22:24
Medlem
muchogracias avatar
Välkommen in till oss som tjötar BB dygnet runt med en fantastisk kamratanda och högt i tak (PK mässigt)

https://discord.gg/Z3UGNrkzVd

Big brother discord 2021
2021-03-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vad är det för fel på Adrian?

Han har passerat gränsen för längesen med sin mössa, det måste ju vara något psykiskt men att han har mössan på oavsett situation.

ja vem fan badar med en mössa på skallen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in