• 1
  • 2
2021-03-07, 16:30
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Tänkte att vi här kan diskutera utbudet på Biltema café. Finns det något särskilt ni tyckt smakat gott, och vad har varit mindre gott?

Personligen tycker jag kaffet smakar skit just nu (lär nog ändras i framtiden), och även den billigaste korven för 5:- smakar tveksamt. Ketchup&senapen smakar vatten.

Dock är jag mycket imponerad av panpizzorna, samtliga varianter har varit mycket goda med bra fyllning. Även kycklingkorven håller god kvalité!

Fyll på!

Mvh,
Jagmatarhuslimer
Senast redigerad av JagMatarHuslimer 2021-03-07 kl. 16:42.
Citera
2021-03-07, 16:36
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Ja, stort minus att dom inte tar kontanter. Hoppas det ändras snart.
Citera
2021-03-07, 16:36
Medlem
HorusLupercals avatar
Tyckte deras varma baguette med ost&skinka var helt okej.
Citera
2021-03-07, 16:47
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Mjukglassen går väl ner, när man på sommaren köpt grunkor av tvivelaktig kvalitet.
Citera
2021-03-07, 17:15
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagMatarHuslimer
Tänkte att vi här kan diskutera utbudet på Biltema café. Finns det något särskilt ni tyckt smakat gott, och vad har varit mindre gott?

Personligen tycker jag kaffet smakar skit just nu (lär nog ändras i framtiden), och även den billigaste korven för 5:- smakar tveksamt. Ketchup&senapen smakar vatten.

Dock är jag mycket imponerad av panpizzorna, samtliga varianter har varit mycket goda med bra fyllning. Även kycklingkorven håller god kvalité!

Fyll på!

Mvh,
Jagmatarhuslimer
Bratwurst med mos och räksallad är klockren. Kostar typ 30 spänn
Senapen är Johnnys eller felix. Ketchupen är felix.
Citera
2021-03-07, 17:33
Medlem
Thraxxs avatar
Inget smakar ju precis gott på Biltemas café, brukar ta en Biltema korv när jag har svängarna förbi det är väl det enda, enbart för det är så billigt.
Citera
2021-03-07, 18:15
Medlem
Räkmacka ok sett till priset. Femkronorsbullarna små och trista. Trevligt bemötande. De övriga gästerna utgörs mest av afrikanska farbröder och fetalagda karlar i jobbarkläder.
Citera
2021-03-07, 18:46
Medlem
MickePps avatar
Tror någon kommer bli varnad för OT om ni fortsätter snacka om kontanter utanför Biltemas Cafe.

OnT: Besöker inte ofta Biltema då det inte finns i staden jag bor i, men då jag besökt närliggande storstad och även varit inne på Biltema har jag tagit en kaffe och en Panini om jag varit hungrig.

Tycker Paninin levererat. Inte super men helt okej.

Kaffet var väl som kaffet då man jobbade inom kommunen, alltså ingen höjdare. Men det innehåller ju koffein iallafall och man får en bulle till för en 5a :-.

Någon bakelse har det blivit, rätt prisvärt om man jämför med andra ställen.
Helt okej smakupplevelse med, men har ett svagt minne av att jag tyckte grädden till kladdkakan var rätt vattnig i smaken. De andra bakelserna var bra.

Har sätt att semlan är tillbaka, inte ätit den ännu, men har dom lyckats med den kommer jag definitivt köpa en sådan vid varje besök.

Den tunna kokta korven man kan köpa smakar väl okej, men det känns som den bara är skinn med något fabrikerat mosigt kött i. Väldigt konstig textur måste jag säga. Känns som dom kan göra bättre.
Citera
2021-03-07, 18:46
Medlem
Biltema Moraberg hade för två somrar sedan en Milkshake på prov...
SATANS GOD, alla ingredienser var "på riktigt" smakade inte alls halvfabrikat. Kostade typ nada (20-25kr för en stor shake) det tog ca 3-4minuter att göra/st... Vi sa just att de kommer nog inte ha dem kvar till detta pris då varje shake tar sån tid o tillreda... MEN GOD var den !!! =)
Citera
2021-03-07, 18:49
Medlem
Klas-Vegass avatar
Mjukglassen är det inget fel på. Vissa biltema har dessutom milkshakes.

Undvik framför allt moset.
Citera
2021-03-07, 18:54
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klas-Vegas
Mjukglassen är det inget fel på. Vissa biltema har dessutom milkshakes.

Undvik framför allt moset.
Vad är det för fel på moset?
Citera
2021-03-07, 19:07
Medlem
Elikos avatar
Har förträngt mitt besök på Biltemas restaurang men minns att jag tyckte deras räksallad var riktigt vidrig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in