Citat:
Ursprungligen postat av
Mailmans
Har senast dagarna upplevt en negativt ny
, tyvärr accepterad, retorik i debatten här på flashback.
Det gör mig ont att VI som faktiskt är här och försöker ha en någorlunda saklig och faktabaserad debatt låter dessa yt-skrap av nya höger-incels dra "Du är vänsterbliven"-kortet, eller "Tack för att du kommer med info från Sveavägen"...
Vi måste rensa upp i egna leden med hur jävla osaklig våran retorik är här.. Det är inget som för våra tankar och värderingar framåt när dessa obegåvade ström-följare försöker tala för oss.
Hoppas jag har fler här som märkt av kvalitén på debatten här sen KD twittra om sosse-fabriken.
Hur känner ni? Har jag fel och gråter aspigt i onödan eller är detta någon form av nya nötter vi behöver skola?
Alltså grejen är att vänstern har kommit väldigt väldigt långt med sin idiot-retorik.
Så faktum är nog att idiot-retorik fungerar. Sannolikt pga större delen av befolkningen är just idioter som inte kan ta till sig eller processa fakta och logiska argument utan de svarar på och tar efter dominanshandlingar, vilka även kan vara verbala.
Du får tänka på att forumet även är en typ av skyltfönster där en större publik i någon mån tittar in, letar efter och antar argument.
/Johan