2021-03-07, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbax
Vad jag vet så kan de endast göra det fram till familj/närmaste är informerad och de identifierar om det nu skulle behövas.

Mycket tyder på att det är han som har hittats geografiskt.
Mycket? Man vet knappt om det är en människa ens. Och det försvinner folk hela tiden. Skulle säga 20/80 att det inte är han.
Citera
2021-03-07, 14:42
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lacus
Tror du därmed att det är ditlagda grejer
Nej, det tror jag inte med tanke på att det ser så trasigt och dant ut. Men jag vet inte vad det är för något.
Citera
2021-03-07, 14:43
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
Sonen är 18. Han hittade pannlampan i stora gropen.
Kvarlevor låg nån meter bort, går ej klättra dit.
Såg inga spår av spräng i skrevan. Tycker det borde blivit märken på insidan av skrevet.

Har ringt polisen om detta de kommer troligtvis kontakta dig
Citera
2021-03-07, 14:47
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedramlok
https://m.imgur.com/gallery/PSXsIXu

Du/ni ska ha all heder att ni åkte dit. Halva Flashback och polisen borde skärpa sig.
Kan ni,, innan ni lämnar delarna till polisen ta riktigt bra bilder med blixt osv. Högupplöst.
Vore intressant att veta om det är repor / saker som tyder på att han halkat.

Sen vet vi inte om han dog direkt eller försökt överleva ett tag efter. Polisen borde ju veta om han hade ryggsäcken öppnad eller på ryggen osv. Att pannlampan satt kvar på huvudet e lite märkligt, eftersom den borde flyga av om man slår i huvudet, han kan ju punkterat lungan/skadat andra delar av kroppen.
iaf ska hålla mig kort. Förklara gärna med en karta vart ni hittade allt. om ni hängt upp kvarlever eller de hängde osv.
väl mött!
Citera
2021-03-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Har ringt polisen om detta de kommer troligtvis kontakta dig

Är du avis för att någon var där och fotade när du fejkade ihop mail från "polacken"?
Citera
2021-03-07, 14:50
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det verkar ju inte vara mänskliga kvarlevor som har hittats idag. Så han kan ha misstagit sig först. Däremot kan det ju vara sant att han har hittat en pannlampa. Men den behöver ju inte komma från offret.

Asså sluta bara. Kan inte moderator rensa sånthär. Om polisen samt upphittare bekräftar mänskliga kvarlevor osv.
Grisar med pannlampa och jumpaskor. Försvinn.
Citera
2021-03-07, 14:52
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ejets
Är du avis för att någon var där och fotade när du fejkade ihop mail från "polacken"?
löjligt försöker få tag på någon på flash som kan dementera att jag inte är en bluff
Citera
2021-03-07, 14:53
Medlem
CrilleKexs avatar
Var det polska eller svenska batterier som hittades?
Citera
2021-03-07, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
löjligt försöker få tag på någon på flash som kan dementera att jag inte är en bluff

Det får du nog försöka med rätt länge för allt penar mot att du är en bluff
Citera
2021-03-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hobbybonde
En handgranat har väl knappast så stor sprängverkan att den sliter en kropp i stycken fullständigt. Möjligtvis att de kan sluta av en arm
Här en filmsnutt när en person lägger sig på en handgranat. Då ska ändå de svenska vara kraftigare enligt folk som kan det. Sätt sedan personen med en granat i ett trångt utrymme så blir det nog inte så mycket kvar.

Filmen visar en person som spränger sig själv, passar under gore så titta med försiktighet:
https://i.4cdn.org/gif/1615041630595.webm
Citera
2021-03-07, 14:58
Medlem
Alla förstår nog att svaret på DNA-provet är klart och analyserat. Och det vore därför intressant att diskutera orsaken bakom mörkningen.
Citera
2021-03-07, 15:02
Medlem
Asb3rger1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farzan73
Här en filmsnutt när en person lägger sig på en handgranat. Då ska ändå de svenska vara kraftigare enligt folk som kan det. Sätt sedan personen med en granat i ett trångt utrymme så blir det nog inte så mycket kvar.

Filmen visar en person som spränger sig själv, passar under gore så titta med försiktighet:
https://i.4cdn.org/gif/1615041630595.webm

han blir väl skjuten av en projektil inkommandes från höger. Det är ingen handgranat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in