2021-03-07, 14:48
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, du missuppfattar grodan.
Tycker tyvärr i princip vad fan som helst är bättre än denna patetiska pk-orgie till "underhållning".
Men att det mesta som kommer på Netflix i serieväg är tonårs-inspirerad skit.
True Crime dokumentärer gillar jag men inte min sambo.

Men du har fullkomligt rätt om smaken, hatar komedier i allmänhet och 80-tals diton i synnerhet och klarar inte av en minut av stand-up. Each to its own. 😉

Föredrar engelska (eller australiensiska faktiskt) kriminal serier framför amerikanska, som nästan alltid är så förutsägbara att man blir illamående.

Men årets katastrof BB skulle ju kanske kunna räddas fortfarande om Julia och några fler VUXNA MÄNNISKOR kom in.
Alltså om man jämför dom hör två sista vedervärdiga säsongerna med 2011/12 blir man ju fullständigt mörkrädd på castingen.

Verkar inte som folk i allmänhet VILL ha normalbegåvade människor som kan ha vanliga intelligenta, och framförallt INTRESSANTA samtal längre!??
Som Peter O, Simon, Martin och Sara 2011 tex.

Skrikande självupptagna adhd-ungar som tävlar om att prata MEST, med totalt utan innehåll!
Och dom två "vuxna", va fan är det då?
En flåsande, irriterande besserwisser och en gammal fyllkärring från Kiruna

Ouch, jag ber om ursäkt. En grodas hjärna är inte den skarpaste på morgonen.
Jag skulle kunna skriva ditt inlägg själv då vi tycker lika. Utom en del på Netflix förstås. Jag är lika besviken på BB i år som du. Förra året var en liten besvikelse men inte ens i närheten av årets.
2021-03-07, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
tess kollade klockan när tävlingen började

Kände på mig att det skulle vara hon om någon haha
2021-03-07, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike
Ja, lätt att rigga då intervallerna mellan fanfarerna är såpass olika.

Vem tror ni produktionen vill ska vinna då?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Aha, ja jo.. men samtidigt så måste ju inte alla ens få chansen att hålla i det eftersom den i praktiken kan gå mellan tre personer hela tiden. Så då måste de vara säkra på att rätt person ens har en chans att få hålla det minst en gång, du menar att de beräknat det då utifrån att Emelie fick börja?

Jag tror dock att de kommer se till att alla får vara med. Inte som förra pissåret
Medlem
missprisonmikes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannySausage
Ännu en tävling som är superlätt för produktionen att rigga alltså...
2021-03-07, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missprisonmike

Inte riktigt, dom har satt gränsen på 50 minuter och deltagarna väljer själv vem som håller i paketet och dom vet inte hur länge tävlingen håller på.
2021-03-07, 14:52
Medlem
Mrsobehagligs avatar
Jag gissar att Joel är den som sist håller paketet så han kan ge sig själv, Nardos, Emelie en fördel.
2021-03-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsobehaglig
Jag gissar att Joel är den som sist håller paketet så han kan ge sig själv, Nardos, Emelie en fördel.

nej bb kommer göra så antingen judith eller peddot vinner
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Hehe, du missuppfattar grodan.
Tycker tyvärr i princip vad fan som helst är bättre än denna patetiska pk-orgie till "underhållning".
Men att det mesta som kommer på Netflix i serieväg är tonårs-inspirerad skit.
True Crime dokumentärer gillar jag men inte min sambo.

Men du har fullkomligt rätt om smaken, hatar komedier i allmänhet och 80-tals diton i synnerhet och klarar inte av en minut av stand-up. Each to its own. 😉

Föredrar engelska (eller australiensiska faktiskt) kriminal serier framför amerikanska, som nästan alltid är så förutsägbara att man blir illamående.

Men årets katastrof BB skulle ju kanske kunna räddas fortfarande om Julia och några fler VUXNA MÄNNISKOR kom in.
Alltså om man jämför dom hör två sista vedervärdiga säsongerna med 2011/12 blir man ju fullständigt mörkrädd på castingen.

Verkar inte som folk i allmänhet VILL ha normalbegåvade människor som kan ha vanliga intelligenta, och framförallt INTRESSANTA samtal längre!??
Som Peter O, Simon, Martin och Sara 2011 tex.

Skrikande självupptagna adhd-ungar som tävlar om att prata MEST, med totalt utan innehåll!
Och dom två "vuxna" då? Det liknar ju egentligen ingenting om man ska vara ärlig!
En flåsande, irriterande besserwisser och en gammal fyllkärring från Kiruna!

Fatta hur lågt detta program har sjunkit ner i PK-träsket sen glansdagarna, helt jävla skrämmande.
Finns en Komedi som är kanon bra, 'CHIPS', den måste man se.
Eller
'The Happytime Murders' Barnförbjudna mupparna. Absolut bästa filmen, så sjuk. hehehe
https://youtu.be/XF9Lyb5UJHo

Hoppas det händer något mer än det här paketet.
Så det inte blir som alla andra dagar utan alkohol.
Fan förra året va det Stormöte och städning iallafall på söndagar.
Senast redigerad av Lunatic 2021-03-07 kl. 14:56.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IroniskSarkasm
Jag tror dock att de kommer se till att alla får vara med. Inte som förra pissåret

Ja, ser så ut. Vet inte, är inte så inne på att det allt som oftast är riggat som många här inne verkar vara. Men jag kanske är naiv. Kan dock vara sugen på att få ta del av siffror och liknande när det kommer till röstningar ibland, hehe..
Medlem
Spajdors avatar
De läste reglerna sjuttioelva gånger och de fattar fortfarande inte.... Säger att "stephanie, du vann, kom!"
Medlem
Lobbaaans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Aha, ja jo.. men samtidigt så måste ju inte alla ens få chansen att hålla i det eftersom den i praktiken kan gå mellan tre personer hela tiden. Så då måste de vara säkra på att rätt person ens har en chans att få hålla det minst en gång, du menar att de beräknat det då utifrån att Emelie fick börja?
Joel ligger och sover, och brukar åka räkmacka. Så skulle inte bli förvånad alls om han vinner. Judith är också produktionens lilla fetmafavorit. Vi får se snart.

Att Emelie fick börja kändes riggat, de gjorde kanske så för ingen har röstat henne till någonting.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in