Citat:
Hehe, du missuppfattar grodan.
Tycker tyvärr i princip vad fan som helst är bättre än denna patetiska pk-orgie till "underhållning".
Men att det mesta som kommer på Netflix i serieväg är tonårs-inspirerad skit.
True Crime dokumentärer gillar jag men inte min sambo.
Men du har fullkomligt rätt om smaken, hatar komedier i allmänhet och 80-tals diton i synnerhet och klarar inte av en minut av stand-up. Each to its own. 😉
Föredrar engelska (eller australiensiska faktiskt) kriminal serier framför amerikanska, som nästan alltid är så förutsägbara att man blir illamående.
Men årets katastrof BB skulle ju kanske kunna räddas fortfarande om Julia och några fler VUXNA MÄNNISKOR kom in.
Alltså om man jämför dom hör två sista vedervärdiga säsongerna med 2011/12 blir man ju fullständigt mörkrädd på castingen.
Verkar inte som folk i allmänhet VILL ha normalbegåvade människor som kan ha vanliga intelligenta, och framförallt INTRESSANTA samtal längre!??
Som Peter O, Simon, Martin och Sara 2011 tex.
Skrikande självupptagna adhd-ungar som tävlar om att prata MEST, med totalt utan innehåll!
Och dom två "vuxna", va fan är det då?
En flåsande, irriterande besserwisser och en gammal fyllkärring från Kiruna
Tycker tyvärr i princip vad fan som helst är bättre än denna patetiska pk-orgie till "underhållning".
Men att det mesta som kommer på Netflix i serieväg är tonårs-inspirerad skit.
True Crime dokumentärer gillar jag men inte min sambo.
Men du har fullkomligt rätt om smaken, hatar komedier i allmänhet och 80-tals diton i synnerhet och klarar inte av en minut av stand-up. Each to its own. 😉
Föredrar engelska (eller australiensiska faktiskt) kriminal serier framför amerikanska, som nästan alltid är så förutsägbara att man blir illamående.
Men årets katastrof BB skulle ju kanske kunna räddas fortfarande om Julia och några fler VUXNA MÄNNISKOR kom in.
Alltså om man jämför dom hör två sista vedervärdiga säsongerna med 2011/12 blir man ju fullständigt mörkrädd på castingen.
Verkar inte som folk i allmänhet VILL ha normalbegåvade människor som kan ha vanliga intelligenta, och framförallt INTRESSANTA samtal längre!??
Som Peter O, Simon, Martin och Sara 2011 tex.
Skrikande självupptagna adhd-ungar som tävlar om att prata MEST, med totalt utan innehåll!
Och dom två "vuxna", va fan är det då?
En flåsande, irriterande besserwisser och en gammal fyllkärring från Kiruna
Ouch, jag ber om ursäkt. En grodas hjärna är inte den skarpaste på morgonen.
Jag skulle kunna skriva ditt inlägg själv då vi tycker lika. Utom en del på Netflix förstås. Jag är lika besviken på BB i år som du. Förra året var en liten besvikelse men inte ens i närheten av årets.