2021-03-07, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Stämmer! Så sa hon. Dessutom hade hon bara varit tjock något år innan hon sattes i kön. Då borde hon väl ha försökt utan operation. Dock kan operationen inte riktigt vara lyckad, hon måste väl väga mint 100 kilo fortfarande? Igår när hon hade en tight klänning såg man verkligen hur tjock hon är.

Hon säger att det viktiga är att må bra men det kan inte vara bra att vara övervikt. Särskilt inte med stora mängder bukfetma.

Ja, jag håller med dig, speciellt i den åldern och när hon varit tränad tidigare. Verkar som att hennes föräldrar tyckte att det var lösningen istället för att lägga pengar på en PT eller få henne intresserad av en annan sport när hon verkar ha haft bra träningshuvud. Op var nog lyckad, mer att hon inte fick rätt hjälp att hålla den lyckad. Känns lite som att hon blev det "svarta fåret" i familjen när man lyssnade men jag vet inte
2021-03-07, 13:46
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Så länge dom är med på de så är det ju inga problem. Men blir det så här varje fest. Så tror jag dom kommer tröttna och säga till henne. Jag är trött på henne, har jag vart hela tiden visserligen.
Nä som du skriver är det ok så länge ingen har något emot det. Jag är också less på hennes påträngande beteende och hoppas någon säger ifrån.
2021-03-07, 13:47
Medlem
Emelie sa på riktigt "du måste lära dig att läsa mina tankar", jag håller på att tappa det på henne fullständigt. Kände det när hon pratade om att en kille bara skulle vara inriktad på henne annars får det vara. Helt jävla tappad princessa som inte fattar att han kan och har samma rätt att tycka så om henne.

Det går tamefan aldrig att möta kvinnor halvvägs, jag måste lära mig att läsa hennes tankar. Jävla fitta!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hur många kan man rösta på imorgon? Känns problematiskt att det är fem som hänger löst och att man bara ska få rösta på en? Låt säga att många gillar tre av personerna (t.ex. Simon, Nardos och Therese), men två av dessa mer och lägger sina röster på dem istället. Då ligger den tredje risigt till trots att denna är mer populär än de resterande två (t.ex. Luis och Katti) som hänger löst.

Eftersom de inte gått ut med vilken tid röstningen avslutas så kan det vara så att den slutar när programmet börjar imorrn och sedan startar röstningen om för de tre som fått minst antal röster. Har för mig att det var så någon gång förra året när de hade flera som hängde löst.

Edit: Visst tvåa på den bollen.
Senast redigerad av TruthSeeker2 2021-03-07 kl. 13:52.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Hur många kan man rösta på imorgon? Känns problematiskt att det är fem som hänger löst och att man bara ska få rösta på en? Låt säga att många gillar tre av personerna (t.ex. Simon, Nardos och Therese), men två av dessa mer och lägger sina röster på dem istället. Då ligger den tredje risigt till trots att denna är mer populär än de resterande två (t.ex. Luis och Katti) som hänger löst.

Tänk på att inte dela rösterna om du inte har flera konton. För kommer vara vara en som gills om jag uppfattat det rätt
Medlem
Lunatics avatar
Vafan fråga andra om sex i huset också. Alla frågor är typ till Stephi.
Slutar alltid att Judith sitter och svarar på sin egna fråga.
2021-03-07, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Eftersom de inte gått ut med vilken tid röstningen avslutas så kan det vara så att den slutar när programmet börjar imorrn och sedan startar röstningen om för de tre som fått minst antal röster. Har för mig att det var så någon gång förra året när de hade flera som hängde löst.

Tänker samma!
2021-03-07, 13:50
Medlem
wolfiess avatar
hur många gånger säger steph ''såhär'' när hon berättar något?
2021-03-07, 13:50
Medlem
Inte för att jag tror att det betyder något (mest för att produktionen vill få oss att sitta klistrade)
Men vem röstade ni på skulle börja?
2021-03-07, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Vafan fråga andra om sex i huset också. Alla frågor är typ till Stephi.
Slutar alltid att Judith sitter och svarar på sin egna fråga.
Hon gick till och med samtalet om hennes trauma kring sex att handla om henne. Jämförde det med att hon krockat och inte vågade köra i mörker.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Nä som du skriver är det ok så länge ingen har något emot det. Jag är också less på hennes påträngande beteende och hoppas någon säger ifrån.

Jag gissar att Malin kommer säga något imorgon, typ fråga Judith om hon har koll på vad som gäller när det kommer till samtycke. Eller vore det lite väl hårt av Malin kanske? Hon kanske ger den piken till hela gruppen ist för bara Judith, är ju fler som varit lite över gränsen när det kommer till det också.
Medlem
Omröstningen för paketutdelningen borta nu. Judith såg ut att leda så hon lär ju få börja. Dååå ska vi se..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in