2021-03-07, 13:26
Medlem
Var ormen Pontus hela tiden med i sanning och konsekvens-leken själv eller höll han mest på att hetsa dom andra deltagarna?
2021-03-07, 13:28
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Pontus trodde han äntligen skulle få hångla. Men nej. hehehe
Det är väl högstadiet-flashbacks för honom, stackarn! 😂
2021-03-07, 13:28
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Hon åt, skrattade, var dyng rak. Judith tog sig friheter och hon sa inte nej
Undrar vad de som Judith är på tycker innerst inne. Undrar om hon kommer få hållas eller om någon kommer säga ifrån till slut.
2021-03-07, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Det är bara de säkra som får tävla..

Kan vara fördel till kommande vecka.
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Pontus trodde han äntligen skulle få hångla. Men nej. hehehe
Trodde han fick vara med på nåt men tydligen inte. Han fick vara på första parkett till allt iallafall och det gillar han
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GaffelJanne
Jag har en fråga till er alla. Med handen på hjärtat, om ni hade klivit in i huset idag, vem tror ni att ni hade klickat bäst med? 🤔.. Följdfråga, vem i huset är ni mest lik? (Inte utseende mässigt)

Klickat bäst med Simon, katti och steph. Mest lik var riktigt svår dock! Känner mig inte lik någon. Skulle väl vara Luis förutom att jag skulle ha koll på faktan jag slänger ut mig 😂😎

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Judith har vägt 126 kilo och är runt 165 cm (hörde inte längden). Shit vad tjock hon måste ha varit. Som en rund tunna kan jag tänka mig.

Hon satte sig i kö för sin operation som 17 åring. Tycker att det är lite sjukt, hon borde försökt att äta sunt och träna istället.
Som jag uppfattade det var det hennes föräldrar som satte henne i kö för de tyckte inte hon kunde se ut så. Sjukt.
2021-03-07, 13:31
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Kan vara fördel till kommande vecka.
Jepp, det stod just att den personen får en fördel, men inte när och hur.. kanske får chansen att välja lag på tisdag?
2021-03-07, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vill veta vad den här pakettävlingen kommer innebära. Blir nervös!

Men lite så! Tycker det är väldigt irriterande att man ska rösta om något som man inte vet vad det innebär. Men antar väl att det är som sist? Att de blockar? Fast vet inte. Jag röstade på joel
Medlem
Lunatics avatar
Någon som hörde vad som sas, när Pedram Tanja och Judith vaknade.
Judith tog sig frihet att sova med Tanja och Pedram.
Såg Pedram sova utan kudde.
Bannlyst
En del idioter tror att det fortfarande går att få immunitet från måndagens utröstning, men det går det inte.
2021-03-07, 13:34
Medlem
Lobbaaans avatar
Som någon tidigare nämnt börjar jag också tro att Therese jobbat eller jobbar i någon form av sexindustri. Strippa, eskort eller vad det nu kan vara.
2021-03-07, 13:35
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AxlRose21
Var ormen Pontus hela tiden med i sanning och konsekvens-leken själv eller höll han mest på att hetsa dom andra deltagarna?

Han hetsade. Men han gjorde det bra. Det var han som startade allting när han sa till Therese att antingen kyssa/hångla eller ge en lapdance till Pedram. Sen fortsatte han på samma spår resten av kvällen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in