2021-03-07, 13:10
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Jag tror inte ett skit på att Emelie leder i omröstningen. Nice try, BB!
Medlem
Lunatics avatar
Hur många väntar på Tanja ska Snippa slippa. hehe
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av icon
Hur aktiv och delaktig var Steffi igår vid poolen? Satt hon mest med som åskådare eller gjorde hon också saker?
Vad jag vet satt hon bara bredvid och åt nudlar! 😂
2021-03-07, 13:12
Medlem
Citat:
Hur aktiv och delaktig var Steffi igår vid poolen? Satt hon mest med som åskådare eller gjorde hon också saker?

Hon hånglade upp både tess och Judith
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Det va mest Tess och Pedram som håll på i Sanning och konka.
Pontus väntade ivrigt på att det skulle bli hans tur.
Men han fick 'Suga Tanjas stortå nit-lott hehe.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Så märkligt att jag sakta men säkert börjar gå över till Nardos gruppen. Antagligen för jag börjar bli trött på att göra BB till PH med lebbor som obehindrat tvångsmässigt slickar alla kvinnor med våld och tycker det är hennes rättighet. En Tanja som gärna berättar om sina eskapader med fyra män och helst okända, en pizzabagare som gärna kör strypsex men först förnedrar. Mitt emellan har vi Simon Ponne och Steph, där Ponne pladdrar mest nonsens, Steph gillar snacka om Emelie och Simon som skuttar runt och bölar om att betala till sin mamma. Eritrea verkar snart den normalaste
I'm telling you! Hon är skitbra!
2021-03-07, 13:13
Medlem
Citat:

hon hånglade med tess annars tror jag inte hon gjorde så mycket mer
2021-03-07, 13:14
Medlem
xrlpyts avatar
Pedram har blivit rätt tyst sedan Tanja och Stephanie skrik-skrattar åt hur de ballade ur när Adrian kom in och han var så snygg. Jag tror det var Adrian det pratade om i alla fall.
2021-03-07, 13:15
Medlem
Kommer in i liven och det första man ser är Therese som visar upp sig. Allt är som vanligt med andra ord
2021-03-07, 13:16
Medlem
icons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sladderbralla
Har inte föjt pPH på många år, inte heller bb har jag sett på några år. Visst var det sex å sånt då med. Men de var förälskelser å mer oskyldigt.
denna generation eller iaf dessa deltagare känns så mkt barnsligare. Nästan allt känns ointressant. Finns bara två personer jag skulle stå ut med i huset, å de är luie å katti 😅

Däremot blev jag förvånad att ja reagerad så stark på tess.
har verkligen inget problem med en snygg människa. Har själv alltid ansetts vara vacker.
Meeen det är sättet hur hon bjuder ut sig på.
ser rakt igenom denna osäkra varelse som tess är, å hur hela hon anspelar på sex.

Det hela är egentligen bara djupt tragiskt.
Att tro sig söka kärleken genom att få beräftelse utifrån sin fasad, att ständigt söka
utseende å bekräftelse säger en hel del om hennes osäkerhet.

Dessa maraton sminkningar, falsk skratt, skvaller för att dra ner andra, porr utstyrslar,
där hon skriker JAG ÄR SEXIGAST. Och är beredd att gå över lik för att vara kvar på den tronen äcklar mig🤮
nä för min egna mentala hälsas skull måste jag backa ur medans jag fortfarande har några hjärnceller i behåll. Till skillnad från de flesta deltagarna i huset nu.
Vill dessutom inte sponsra c more så abonnemanget sas upp
Jag förstår dig helt. Jag är för beroende för att sluta helt och tycker det är lite lärorikt att se hur personer i yngre ålder beter sig med varandra. Jobbar om dagarna och hinner inte följa då så det blir lagom doser på helger när jag inte har nåt bättre för mig. Hoppade på ett tre-månaderserbjudande på Cmore kring jul av andra skäl och kommer troligen inte förnya det sen. Beror på hur det artar sig i huset. Produktionen ligger på minus än så länge...
2021-03-07, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Kommer in i liven och det första man ser är Therese som visar upp sig. Allt är som vanligt med andra ord

Haha, reagerade också! Nu har hämningarna släppt.
2021-03-07, 13:19
Medlem
Vill veta vad den här pakettävlingen kommer innebära. Blir nervös!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in